[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

حضور پرتو آذر در مسابقات دوچرخه سواری آفریقا ، روزنامه شیراز نوین

فرانک پرتو آذر، بانوی شیرازی رکابزن کوهستان ایران با قرار گرفتن در رتبه‌های هشتم و نهم مسابقات آفریقای جنوبی عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.
به گزارش روابط عمومی ‌و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری، فرانک پرتوآذر، رکابزن کوهستان ایران با حضور در آفریقای جنوبی در دو مسابقه شرکت کرد. پرتوآذر در مسابقه اول نهم و در مسابقه دوم در رده هشتم قرار گرفت. این رکابزن در ماده کراس کانتری به رقابت پرداخت و از مسابقه اول ۲ امتیاز و از مسابقه دوم ۴ امتیاز به دست آورد.
دختر رکابزن ایران برای کسب سهمیه المپیک و کسب مدال در بازی‌های آسیایی ‌هانگژو آماده می‌شود و مسابقات آفریقای جنوبی اولین رقابت او در سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.
نتایج فرانک پرتو آذر در این رویداد به شرح زیر می‌باشد:
* مسابقه اول : ۱- الساندرا کلر از سوییس با زمان ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۲ ثانیه ۲- نیکول کالر از سوییس با زمان ۱ ساعت و ۲۵   دقیقه و ۱۴ ثانیه ۳- کارولین بو از دانمارک با زمان ۱ ساعت و ۲۶ دقیقه و ۲۸ ثانیه 4- فرانک پرتوآذر از ایران با زمان ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه و ۷ ثانیه.
*مسابقه دوم : ۱- کیت کورتنی از آمریکا با زمان ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۳۱ ثانیه ۲- نیکول کالر از سوییس با زمان ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه و ۴۷ ثانیه ۳- الساندرا کلر از سوییس با زمان ۱ ساعت و ۲۶ دقیقه و ۳۵ ثانیه 4- فرانک پرتوآذر از ایران با زمان ۱ ساعت و ۳۷ دقیقه و ۳۲ ثانیه
در این مسابقه سه نفر موفق نشدند به پایان خط برسند و سه نفر هم در خط استارت قرار نگرفتند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی