[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پروژه‌های دهه فجر رشد ۱۰۰درصدی داشتند ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ویژگی شاخص نظام اسلامی را مشارکت دولت و ملت دانست و گفت: دولت توانسته اقداماتی را با مشارکت مردم انجام دهد؛ این مشارکت لذت و افتخار دارد. یکی از تفاوت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام‌های سیاسی، مشارکت و نزدیکی کامل بین مردم و 
حاکمیت است.
اسماعیل محبی‌پور، در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان مُهر، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: مردم جنوب استان فارس یک ویژگی برجسته‌ دارند؛ یعنی اینکه معطل کسی نمی‌مانند و هرجا نیازی باشد، خودشان آستین همت بالا می‌زنند و ورود می‌کنند.
به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، محبی‌پور با اشاره به بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به روستاهای «هرج» و «باغ چاله اسیر»، افتتاح مدرسه معزی، کلنگ‌زنی مدرسه ابتدایی ۶کلاسه مرحوم مهدی نوری و بهره‌برداری از مخزن ۵۰۰ مترمکعبی خوزی در شهرستان مهر، افزود: مشارکت خیران در افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها برجسته است.
معاون استانداری فارس با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، به ویژه در مناطق محروم، شرایط تحصیل و امکانات تحصیلی بسیار نامطلوب بود، به افتتاح مدرسه معزی حاجی آباد و خواجه مراد اشاره و اضافه کرد: امروز به لطف خداوند و از برکت شهدا و همت علما، روز به روز با سرعت بیشتری مسیر پیشرفت و توسعه و آبادانی طی می‌شود.
او با بیان اینکه تعداد پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی شده به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان فارس نسبت به سال گذشته را دارای ۱۰۰درصد افزایش اعلام و اضافه کرد: هزینه‌هایی که در این زمینه صرف شده، سه برابر سال گذشته است؛ در واقع شاهد رشد ۳۰۰درصدی در اعتبارات تخصیص داده شده به پروژه‌ها در استان فارس هستیم. 
وی اضافه کرد: با وجود سختی‌هایی که متحمل شدیم، اما این اتفاق رقم خورده است. البته این موفقیت‌ها را نمی‌توان صرفاً به اقدامات دولت نسبت داد؛ بلکه نتایجی که حاصل شده، آورده نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ تمامی دستگاه‌ها و همه مردم همت کردند تا شاهد این اتفاقات خوب در سطح استان و کشور باشیم.
محبی‌پور خطاب به مربیان و مدیران مدارس گفت: در نظام جمهوری اسلامی به دنبال پرورش انسان شایسته هستیم؛ باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که دختران و پسران شایسته در نظام جمهوری اسلامی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند. ما به دنبال ارائه یک الگوی زندگی موجه مادی و معنوی در جغرافیای 
جهان هستیم.
وی با اعتقاد به اینکه زیبایی کار ما در جمهوری اسلامی همین همکاری‌ها و هماهنگی‌هاست، گفت: هرچند وظایف اصلی برعهده دولت است، اما زیبایی کار جمع شدن دور همدیگر برای به سرانجام رساندن رویکردهاست؛ برای اینکه بتوانیم امور را به اتفاق هم پیش ببریم و این تمرینی برای ارائه یک الگوی موفق برای ایجاد رابطه بین مردم و حاکمیت است.
محبی‌پور با بیان اینکه سرعت حرکت رو به جلوی جمهوری اسلامی آنقدر زیاد است که زیرساخت‌ها به آن نمی‌رسد، گفت: سرعت توسعه شهر و روستاها از جهت انسانی، شهریت، معابر و درآمدها نسبت به توسعه زیرساخت‌ها بسیار زیاد است. در واقع ما در حال جبران عقب‌ماندگی سال‌های گذشته هستیم.
معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه در مسیر توسعه به نقطه پایانی نمی‌رسیم و این مسیر در حال پیشرفت است، گفت: زیرساخت‌ها نیز باید توسعه یابد. البته دولت‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی عزم جدی برای پیشرفت کشور داشته‌اند، اما در برخی دولت‌ها به توسعه زیرساخت‌ها توجه بیشتری شده است.
بر اساس این گزارش و در سفر معاون استاندار فارس به شهرستان مهر، طرح‌های آب‌رسانی روستاهای هرج و باغ چاله اسیر، مدرسه معزی و مخزن ۵۰۰ مترمکعبی خوزی به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ساخت مدرسه ابتدایی ۶کلاسه مرحوم مهدی نوری نیز به مناسبت دهه فجر آغاز شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی