[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

زمین مسکن ملی کوار تأمین شد، روزنامه شیراز نوین

2600 نفر در طرح نهضت ملی مسکن کوار دارای شرایط واگذاری شناخته شده‌اند. مدیرکل راه و شهرسازی فارس در مراسم آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن گفت: 2600 نفر در طرح نهضت ملی مسکن کوار دارای شرایط واگذاری شناخته شده اند.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، در شهر کوار یکی از چالش‌های پیش رو در اجرای نهضت ملی مسکن نداشتن زمین دولتی بود که در این راستا توافق با مالکان در دستور کار قرار گرفت و به حول قوه الهی توانستیم برای بیش از 85 هکتار زمین در شهر کوار با مالکان به توافق برسیم و در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار دهیم.
طالبان با اعلام این مطلب گفت: 5200 نفر در شهر کوار در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که 2600 نفر واجد شرایط تشخیص داده شده اند که برای هر 2600 متقاضی واجد شرایط پیامک افتتاح حساب و واریز وجه ارسال گردیده است.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود: تاکنون 1217 نفر مبلغ 40میلیون تومان اولیه را واریز کرده اند. طالبان گفت: در شهر خرامه در زمینی به مساحت 18 هکتار برای 500 واحد به صورت 2طبقه حیاط‌دار برنامه‌ریزی شده و برای مابقی افراد نیز در زمینی به مساحت 68 هکتار قطعات مسکونی در نظر گرفته شده که به زودی پس از اخذ مجوزهای لازم عملیات احداث آنها نیز آغاز خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی