[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سوغاتی «سرلک» از اردوی تیم ملی، روزنامه شیراز نوین

هافبک دفاعی باتجربه پرسپولیس بعد از اتمام اردوی تیم ملی فعلاً جایی در تمرینات پرسپولیس ندارد.
به گزارش فوتبال 360، شاگردان یحیی گل‌محمدی از روز شنبه 21 آبان‌ماه دور جدید تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده‌اند. تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت در حالی برگزار می‌شود که بازیکنان خارجی پرسپولیس هم به سرعت خود را به تهران رسانده‌اند تا از برنامه آماده‌سازی تیم خود عقب نمانند؛ به ویژه آنکه در اولین گام بعد از اتمام مسابقات جام جهانی باید شاگردان گل‌محمدی در دربی پایتخت به میدان بروند.
پرسپولیسی‌ها البته تمرینات خود را در حضور تمامی بازیکنان برگزار نمی‌کنند؛ چون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری و مهدی ترابی بازیکنان دعوت شده از تیم پرسپولیس به اردوی تیم ملی برای شرکت در جام جهانی 2022 قطر هستند و این 4 مهره کلیدی این روزها در تمرینات تیم خود غایب هستند. در کنار این 4 ستاره ملی‌پوش، یک بازیکن دیگر هم با وجود خط خوردن نامش از فهرست تیم ملی هنوز به تمرینات بازنگشته است.
میلاد سرلک دیگر بازیکن پرسپولیس بود که در تمرینات تیم ملی حضور داشت اما در نهایت نتوانست نظر مساعد کارلوس کی‌روش را جلب کند و در فهرست نهایی تیم ملی جای نگرفت و فرصت حضور در جام جهانی را از دست داد. سرلک در شرایطی از فهرست تیم ملی خط خورد که مهره تأثیرگذاری مثل امید ابراهیمی هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی در جام جهانی نبود و تصور می‌شد که هافبک پرسپولیس در لیست نهایی کی‌روش جای بگیرد.
هافبک سرخ‌پوشان پایتخت بعد از جای نگرفتن در فهرست تیم ملی برای حضور در جام جهانی، فعلاً در تمرینات تیمش هم شرکت نمی‌کند. باشگاه پرسپولیس درباره چرایی عدم حضور میلاد سرلک در تمرینات آماده‌سازی پرسپولیس در فیفادی ماه نوامبر توضیحاتی را ارائه کرد.
پرسپولیسی‌ها در اطلاعیه خود توضیح داده‌اند: «میلاد سرلک که در اردوی تیم ملی حاضر بود ولی متأسفانه نتوانست در فهرست نهایی قرار بگیرد، با هماهنگی چند روزی را مرخصی گرفته است. سرلک البته از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده است و در بازگشت به تمرینات باید دوره درمان و بازیابی را کامل کند».
سرلک با این اوصاف به دلیل مصدومیت قادر به حضور در اردوی تیم ملی نبوده و احتمالاً همین مسئله هم باعث شده تا او نتواند در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر قرار بگیرد. هنوز شدت مصدومیت و میزان دوری هافبک سرخ‌پوشان پایتخت اعلام نشده و باید دید میلاد سرلک از چه زمانی قادر خواهد بود تا در تمرینات تیمش شرکت کند.
هافبک پرسپولیس البته در دیدار دوستانه مقابل نیکاراگوئه برای تیم ملی به میدان رفت و مشکلی در زمین مسابقه نداشت و احتمالاً بعد از آن مسابقه تدارکاتی دچار مصدومیت شده و به همین علت هم فعلاً در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی‌کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی