[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان: کلنگ پروژه‌های جویم به زمین خورد ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان:
کلنگ پروژه‌های جویم به زمین خورد 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، با حضور ربانی‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، اکبری‌نژاد فرماندار شهرستان جویم، حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان جویم و دیگر مسئولان آیین کلنگ‌زنی از پروژهای راه و مسکن در شهرستان جویم برگزار شد. 
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در آیین کلنگ‌زنی پروژه 722واحدی شهر جویم با بیان اینکه تاکنون بیش از 2هزار متقاضی در این طرح ثبت نام کرده‌اند که بیش از ۱۴۰۰ نفر واجد شرایط سه استعلام سبز هستند، افزود: جهت 722 نفر از متقاضیان به صورت تک واحدی (ویلایی)، طبق معماری اسلامی و فرهنگ مردم زمین تأمین شده که برای هرکدام مساحت بیش از ۲۰۰ متر در نظر گرفته شده است. در ادامه کلنگ اصلاح مقطع پرحادثه محور جویم- فرشته جان به زمین زده شد. شبانی در خصوص این پروژه اظهار داشت: محور موجود، یکی از مسیرهایی است که حلقه اتصال دو شهرستان جویم و اوز است و تنها راه ارتباطی 
فرعی می‌باشد.
وی افزود: مقداری از مسیر اصلی به همت خیران جهت تعریض و ارتقا شروع شده، اما برای مردم شریف این شهرستان کافی نیست و امیدواریم با تخصیص اعتبار و اخذ مجوز ماده ۲۳ برای این محور بتوانیم قدمی در این راه که از مطالبات بحق مردم است، برداریم. مدیرکل راه و شهرسازی لارستان تصریح کرد: در حال حاضر، نزدیک به ۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸۵میلیارد ریال جهت بهسازی مقطع پرحادثه شروع شده و امید است این مسیر تا شهرستان اوز به راه اصلی تبدیل شود و امسال نیز در برنامه مطالعاتی و پیشنهاد به وزارت راه و شهرسازی به جد این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
وی در پایان با اشاره به اینکه این شهرستان نوپاست و نیازمند توجه بیشتر است، خاطرنشان کرد: عملیات روکش آسفالت 3 کیلومتر از ورودی شهر جویم نیز با اعتباری بالغ بر 70میلیارد ریال توسط این اداره آماده شده و به بهره برداری رسیده است. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی