[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار منطقه ۱۰ نوید داد: افزایش توان برای رشد خدمات شهرسازی، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه ۱۰ نوید داد:
افزایش توان 
برای رشد خدمات شهرسازی

سبزیان‌فرد: در محدوده منطقه ۱۰ برای جذب سرمایه‌گذاران روند اجرایی کار به‌صورت ویژه دنبال خواهد شد

سبزیان‌فرد شهردار منطقه ۱۰ از ارائه خدمات و تسهیلات ویژه برای شهروندانی که تا پایان سال جاری عوارض خود را پرداخت کنند، خبر داد و گفت: شهروندان ساکن در منطقه، سرمایه‌گذاران و تمامی کسانی که املاکشان در حوزه شهرداری بلاتکلیف است، می‌توانند با مراجعه به منطقه ۱۰ از تسهیلات صدور پروانه و تسریع امور شهرسازی تا پایان سال جاری بهره‌مند شوند.
وی در ادامه توضیح خدمات ارائه شده به شهروندان، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در محدوده منطقه ۱۰ برای جذب سرمایه‌گذاران روند اجرایی کار به‌صورت ویژه دنبال خواهد شد و در صدور پروانه و در روند اجرای کار مطابق با قانون و مقررات مانند موافقت اصولی حداکثر همکاری با مراجعان خواهد شد.
سبزیان‌فرد افزود: در خصوص برخی از مناطق، ضابطه‌ها برابر با مصوبه کمیسیون ماده ۵ به جهت حمایت از تولید مسکن و اشتغال افزایش داشته و شهرداری می‌تواند مجوز طبقات اضافه به این مناطق بدهد؛ مانند شهرک انجیره و شهرک آپادانا که شهروندان می‌توانند تا پایان سال برای استفاده از تخفیف‌ها و مجوز افزایش طبقه به شهرداری منطقه ۱۰ مراجعه نمایند.
سایر شهروندان نیز برای ساخت و ساز و استفاده از تخفیف‌های ویژه در این حوزه تا پایان سال اقدام کنند.
شهردار منطقه ۱۰ تأکید نمود: تا پایان سال تمامی پرسنل منطقه به صورت دو شیفت کاری در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و ساختمان شهرسازی منطقه نیز تا ساعت ۵ بعدازظهر از شنبه تا پنجشنبه به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی