[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

۲۲ بهمن یادآور حماسه تاریخی ملت ایران است، روزنامه شیراز نوین

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش واحد فرهنگی و روابط عمومی معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی استان فارس، در متن پیام تبریک دکتر جلال شجاعت آمده است: 
یوم الله 22 بهمن یادآور حماسه تاریخی ملت بزرگ ایران علیه ظلم و طاغوت است و این کارنامه زرین برای همیشه جاودانه خواهد ماند. ملت بزرگ ایران، از آغاز انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی موعود(عج) از دستاوردهای نظام پاسداری کرده و در پرتو رهنمودهای امام راحل(ره) و فرمایشات رهبر معظم انقلاب از تمامی بزنگاه‌های تاریخی با سربلندی عبور خواهد کرد. در ادامه پیام مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس آمده است: سازمان تأمین اجتماعی استان فارس خدمت‌رسانی به شهروندان ولایت‌مدار و فرهنگ‌مدار شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) را سعادتی بزرگ می‌شمارد و برای گسترش زیرساخت‌های درمانی و بهبود کیفیت خدمات از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیست.
دکتر شجاعت با قدردانی از حضور پرشور آحاد جامعه برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، افزود: شجره طیبه انقلاب اسلامی با خون مطهر شهدای والامقام، رزمندگان اسلام و هوشیاری ملت ولایت‌مدار به ثمر رسیده و بالندگی ایران اسلامی در سایه‌سار مجاهدت‌های بهترین فرزندان میهن حاصل شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی