[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

نگاه پدرانه رهبری در دولت دنبال می‌شود، روزنامه شیراز نوین

رئیس جمهور با بیان اینکه نگاه پدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دستگاه‌های اجرایی دنبال می‌شود، گفت: دولت با نگاه کریمانه آغوش را برای پذیرش فریب‌خوردگان باز می‌کند و خود را مکلف می‌داند در این مسیر حرکت کند.
به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جمع راهپیمایان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان‌ آزادی تهران اظهار داشت: این حضور و حماسه آفرینی پیام امیدآفرینی برای ملت ایران و پیام ناامیدی برای دشمنان انقلاب اسلامی است. وی با اشاره به حوادث امسال، خطاب به مردم گفت: کسانی که در این اغتشاشات فریب دشمن را خوردند، بدانند آغوش ملت برای پذیرش آنها باز است؛ با نگاه پدرانه و حکیمانه رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و با بخششی که ایشان فرمودند، امروز آغوش ملت باز است و ما در دولت همین نگاه را، نگاه پدرانه که رهبری فرمودند را، امتدادش را در دولت و دستگاه‌های اداری دنبال خواهیم کرد.
رئیس جمهور تأکید کرد: این آغوش باز باید برای همه آنها که دچار فریب شده و پشیمان شدند، باز باشد؛ زیرا آنها فهمیده‌اند که دشمن دنبال شیطنت بوده است.
آیت الله رئیسی با تأکید بر اینکه مردم فهمیده‌اند که مسئله دشمن زن، آزادی، زندگی و حقوق بشر نبوده است، افزود: دشمن به دنبال گرفتن استقلال ملت ایران، سلب آزادی و زندگی ملت ایران است و ملت ما این را فهمیده‌اند؛ ملت ما خوب می‌دانند که آنها به کسی زندگی نداده‌اند که بخواهند به ما زندگی بدهند.
رئیس جمهور ادامه داد: عزیزان ما باید با همان نگاهی که رهبری داشته‌اند و فرموده اند با نگاه کریمانه، آغوش را برای پذیرش فریب‌خوردگان باید باز کنند؛ راه برای توبه و بازگشت باقی است و دولت را خود را مکلف می‌داند در همین مسیر حرکت کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی