[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

جهش عمرانی با هدف رضایتمندی شهروندان، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز در جمع فرزندان شهدای شاغل در شهرداری شیراز و یادگاران دفاع مقدس در قالب همایش پدران آسمانی گفت: مسیر مهم و بی‌سابقه جهش عمرانی و جهاد خدمت‌رسانی در دهه فجر با هدف رضایتمندی شهروندان و ارتقای کلان‌شهر شیراز است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در همایش تجلیل از فرزندان شهدای شاغل در شهرداری شیراز به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از فرماندهان و یادگاران دفاع مقدس با عنوان پدران آسمانی برگزار شد، با درود به همه شهدا از خرداد ۴۲ تا شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع امنیت و سلامت اظهار کرد: در دهه فجر با وجود همه پروژه‌هایی که در حال افتتاح، بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی هستیم، این همایش معنوی را با حضور برخی هم‌رزمان پدران شما برگزار کردیم و این افتخار را داریم که به‌عنوان خادمان شهدا به مردم خدمت‌رسانی کنیم.
او با اشاره به افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های جهش عمرانی شیراز با اعتبار ۱۳هزار و ۴۱۰میلیارد تومان گفت: این مسیر مهم در دوران مدیریت شهری در دهه فجر که با جهش عمرانی و جهاد خدمت‌رسانی همراه است، رضایتمندی در مردم و شهروندان ایجاد کرده و ارتقای کلان‌شهر شیراز را به دنبال دارد.
شهردار شیراز به افتتاح و بهره‌برداری فاز نخست خط ۲ مترو شیراز اشاره کرد و افزود: این فعالیت با همت جهادی و تلاش صورت گرفته و عزم جدی برای تکمیل و توسعه خطوط مترو داریم. اسدی با بیان اینکه شهرداری ۳۵۵ وظیفه دارد، به تخصص‌های فرزندان شهدا در مسئولیت‌های خود و خدمت‌رسانی به مردم اشاره و تصریح کرد: باید در مسیر خدمت‌رسانی همه ما تلاش کنیم. رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آیین معنوی با اظهار شعف از حضور در جمع فرزندان شهدا بیان کرد: به تأسی از رهبر معظم انقلاب، از حضور در جمع فرزندان شهدا احساس شعف می‌کنم. مهدی طاهری با بیان اینکه شورای اسلامی شهر توجه ویژه‌ای به فرزندان شهدا دارد، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری تلاش خود را برای تکریم فرزندان شهدا انجام دهد. وی با بیان اینکه با افتخار برای جامعه ایثار و شهادت خدمت‌رسانی می‌کنیم، گفت: در این راستا آنچه اهمیت دارد، این است که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه فرهنگی به ایثارگران و فرزندان شهدا در حوزه مدیریت شهری به صورت متمرکز انجام شود؛ چراکه جامعه ایثار و شهادت در تاج نگاه ما بوده و جایگاه خاصی دارند. سردار محمدجعفر اسدی معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس نیز اظهار کرد: همه عزت، تمامیت ارضی و حریت خود را مدیون رهبری امام خمینی‌(ره) معمار کبیر انقلاب و ناخدایی رهبری معظم انقلاب هستیم.
او در ادامه با برشمردن ویژگی‌های شهدا به‌عنوان ولی‌نعمتان جامعه تصریح کرد: شهدا الگوهای برجسته‌ای در هر نقطه از جامعه بشریت هستند که به ما عزت و شرف و سربلندی داده‌اند و امروز سردار شهید سلیمانی الگوی همه آزادمردان در دنیاست.
سردار اسدی با تقدیر از مدیریت شهری شیراز به‌واسطه تلاش برای ساخت شهری درخور شهروندان، اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که در دیاری زندگی می‌کنیم که قریب به ۱۵هزار شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی