[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فرمانده سپاه فجر فارس: حضور مردم در راهپیمایی، پرشور و پرمعنا بود، روزنامه شیراز نوین

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه حضور مردم شریف و ولایت‌مدار استان فارس سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی‌ در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، پرشور و پرمعنا بود، از مردم قدردانی کرد.
به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار یداله بوعلی در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن شیراز در پیامی خطاب به مردم ولایت‌مدار و قهرمان‌پرور فارس و شهر مقدس شیراز نوشت:‌ حضور بی‌دریغ‌ و میلیونی‌ مردم ایران، بندگان‌ صالح‌ خدا و انسان‌های آگاه‌ و مؤمن‌ که‌ به‌ خیابان‌ها آمدند، به‌ جهان‌ اعلام‌ کرد که‌ این‌ ملت‌ بزرگ‌ از مسیر حق و حقانیت باز نخواهد گشت‌ و پرچم‌ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی حضرت امام‌ خمینی‌(ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای و شهیدان‌ قافله‌ عشق‌ را تا ابد در اهتزاز نگاه‌ خواهد داشت‌.
فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه خطاب به راهپیمایان ۲۲ بهمن شیراز نوشت:‌ خسته مباد گام‌های الهی و استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی‌تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان که همیشه در لحظه‌ نیاز،‌ صحنه رویارویی با دشمنان و معاندان و منافقان و بددلان و بدخواهان را عرصه‌ پیروزی حق می‌سازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‌آراید. سردار بوعلی افزود: پیام این حضور بی‌بدیل این است که دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت برای رسیدن به قله‌ پیشرفت و سعادت با تکیه به خدا و اعتماد به قدرتی که باری تعالی به او بخشیده است، هر مانعی را از سر راه بر خواهد داشت. این پیام می‌افزاید: سربازان ولایت در سپاه استان فارس خداوند قادر متعال را به خاطر هدایت و دست رحمتش بر سر این کشور و این ملت، سجده شکر به جای آورده و همچون قطره ای از این اقیانوس، از یکایک آحاد مردم عزیز تشکر می‌کنند. سردار بوعلی خاطرنشان کرد: این اتحاد کلمه، این همت و هوشیاری، این حضور مردمی را می‌بایست همه قدر بدانیم و از آن برای بنای رفیع افتخارات ایران اسلامی بهره بگیریم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی