[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

فارس امنیت اقتصادی دارد، روزنامه شیراز نوین

مدیر شرکت تجاری قطری الجزیره، ارتباط مردم قطر و فارس را از گذشته مستحکم دانست و گفت: امنیت سرمایه‌گذاری به شکل مناسبی در استان فارس وجود دارد و موانع موجود قابل رفع است.
یوسف عبدالرحمان در سفر به استان فارس به بررسی زمینه‌های همکاری اقتصادی استان فارس و کشور قطر پرداخت و اظهار کرد: مردم و مسئولان کشور قطر حمایت جمهوری اسلامی ایران از این کشور در شرایط سخت را هرگز فراموش نخواهند کرد.
مدیر هلدینگ تجاری قطری الجزیره ارتباط مردم قطر و فارس را از گذشته مستحکم دانست و افزود: امنیت سرمایه‌گذاری به شکل مناسبی در استان فارس وجود دارد و موانع موجود قابل رفع است.وی ادامه داد: هم اینک نیز آماده گسترش همکاری‌های اقتصادی با استان فارس هستیم.
محسن ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس نیز فارس را شناسنامه ایران و نمونه کوچک ایران دانست و اضافه کرد: ارتباط هر کشوری با این استان به منزله ارتباط با کشور ایران خواهد بود.
ربانی زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در این دیدار صمیمی مردم استان فارس و کشور قطر را دارای اشتراکات دینی و فرهنگی دانست و افزود: جمهوری اسلامی ایران به انسانیت توجه دارد و همواره به همسایگان خود وفادار بوده است.
وی اظهار داشت: مردم استان فارس هم از دیرباز ارتباط فرهنگی عمیقی با کشورهای جنوبی خلیج فارس داشته اند.
جانشین استاندار در کارگروه حمایت از سرمایه‌گذاری گفت: در حوزه سرمایه گذاری نیز هم اینک فرصت‌های قابل توجهی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، معدنی و گردشگری در فارس وجود دارد.
ربانی زاده افزود: جمهوری اسلامی ایران امنیت سرمایه گذاری را تأمین می‌کند و هم اینک نیز شرایط مطلوبی برای سرمایه گذاری فراهم است.
سید مهدی خادمی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس نیز با اشاره به ظرفیت‌های تجاری فارس اظهار داشت: فارس و قطر سابقه تبادلات تجاری زیادی داشته‌اند و امیدواریم این سفر نیز زمینه را برای توسعه روابط اقتصادی 
فراهم کند.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری گفت: استان فارس با توجه به استعدادها و توانمندی‌های زیستی قابل توجه که حائز رتبه‌های اول در تولید محصولات کشاورزی است، می‌تواند نیازهای کشور قطر را در بخش‌های گوناگون تأمین کند که در این سفر این مهم بررسی و راهکارهای لازم 
عرضه می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی