[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تجلی هنر ناب ایرانی در تاروپود فرش دستباف، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: نوزدهمین نمایشگاه فرش و تابلوفرش دستباف شیراز از روز دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس آغاز به کار کرد.
فرهادی افزود: از دیرباز فرش دستباف ایرانی به عنوان یکی از بارزترین صنایع دستی و کالای صادراتی غیرنفتی ایران مورد توجه جهانیان بوده است که جایگاه مهمی در صادرات و اقتصاد ایران در بازارهای بین‌المللی دارد. او ادامه داد: در این بین فرش فارس نیز با توجه به ویژگی‌های شاخص و متمایز خود به عنوان بخشی از هویت این هنر صنعت ماندگار در ذهن علاقه‌مندان نقش بسته و شیفتگان بسیاری را در جهان مجذوب خود کرده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با بیان اینکه این نمایشگاه در مساحت شش‌هزار مترمربعی سالن حافظ برگزار می‌شود، گفت: به لحاظ اقتصادی و تجاری نیز تولید فرش دستباف از مرحله پشم‌ریسی تا رسیدن به دست مصرف‌کننده نهایی و از تبلیغات تا بازاریابی و فروش منشأ اشتغال زایی جمع کثیری از علاقه‌مندان و فعالان این عرصه می‌باشد که ضمن پاسخ‌گویی به نیاز‌های داخلی، نقش اساسی در توسعه صادرات و ارزآوری دارد.
فرهادی بیان کرد: در راستای توسعه و حمایت از این هنرصنعت، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس هرساله به سهم خود بستر لازم را جهت عرضه آخرین دستاوردهای این حوزه و معرفی آثار ماندگار هنرمندان فرش‌باف و توسعه تجارت و جذب سرمایه گذار در پوشش برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی فراهم می‌کند. او با بیان اینکه در این نمایشگاه هنرمندان و تولیدکنندگانی از استان‌های فارس، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، چهار محال و بختیاری، گلستان، خراسان رضوی، بوشهر، کرمان و آذربایجان غربی حضور دارند، گفت: علاقه‌مندان تا روز شنبه بیست و نهم بهمن ماه فرصت دارند با دریافت بلیت بازدید از سایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس به آدرس www.farsfair.ir از ساعت 16 تا 21 از این عنوان نمایشگاهی بازدید کنند. گفتنی است از روز سه‌شنبه بیست و پنجم بهمن ماه هم دهمین نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن به همراه پنجمین نمایشگاه تخصصی لوستر و چراغ‌های تزیینی و پنجمین نمایشگاه معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی در سالن‌های سرو، بهار و نرگس برپا می‌شود. این عناوین نمایشگاهی تا روز جمعه بیست و هشتم بهمن ماه از ساعت 16 تا 21 میزبان علاقه‌مندان و خانواده‌ها خواهد بود. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی