[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

کاپیتان تکواندو چهار ماه دیگر بازمی‌گردد، روزنامه شیراز نوین


مهر/ سرگروه تیم ملی تکواندو با تأکید بر روند خوب درمان خود از انگیزه بالای خود برای بازگشت زود هنگام به میدان مبارزه سخن گفت.
سجاد مردانی سرگروه تیم ملی تکواندو چندی پیش در جریان تمرینات تیم ملی از ناحیه زانوی پای راست دچار آسیب دیدگی شد و پس از آن توسط دکتر کیهانی تحت عمل جراحی قرار گرفت. وی بعد از مرخصی از بیمارستان راهی فدراسیون تکواندو شد تا برنامه درمانی خود را زیر نظر کادر فنی و کمیته پزشکی فدراسیون پیگیری کند. مردانی در این خصوص گفت: تکواندو ورزشی پر برخورد و مصدومیت در ورزش حرفه‌ای نیز اجتناب ناپذیر است و کم و زیاد هر تکواندوکاری با آن مواجه می‌شود. من نیز جدا از این قاعده نبودم و در جریان اجرای تکنیک در تمرینات مبارزه‌ای تیم ملی، فشار دوچندان به زانوی پایم وارد و موجب آسیب دیدگی از ناحیه مینیسک پا شدم. وی افزود: عمل جراحی خوبی را پشت سر گذاشتم؛ دکتر رازی پزشک معالجم از هر نظر فوق‌العاده است که جا دارد از زحمات ایشان و کادرشان صمیمانه تشکر کنم. مینیسک پای راستم به همراه رباط خارجی ترمیم شدند؛ پارگی رباط صلیبی‌ام شک برانگیز بود و فکر می‌کردم از ناحیه ACL شاید دچار آسیب شده‌ام که خدا را شکر این گونه نبود و همین مورد باعث شد تا روند طول درمان کمتر باشد. اگر همه چیز خوب پیش برود ان‌شاالله تا ۴ ماه آینده می‌توانم ورزش حرفه‌ای را شروع کنم. خدا را شکر پروسه درمانی در حال طی شدن است و بیش از حد تصور پزشک معالج، خوب پیش می‌رود که جای بس خوشحالی دارد. تمام تمرکزم روی بازگشت و طی کردن این پروسه درمان است و قطعاً انگیزه فراوانی دارم که به میادین برگردم.
کاپیتان تیم ملی تکواندو در خصوص حضور در دور جدید تمرینات عنوان کرد: قصد دارم در جو تمرینات باقی بمانم و فیزیوتراپی و تمرینات هوازی را در تهران انجام دهم. فعلاً تنها کاری که می‌توانم انجام دهم پدال زدن و انقباض عضله است. در کنار بازتوانی می‌خواهم روی بحث ذهنی و روانشناختی نیز کار کنم. تمام تمرکز و قدرتم را جمع می‌کنم تا روند بهبودی را سریع‌تر طی کنم.
مردانی در پایان در خصوص پیگیری‌های فدراسیون تکواندو در روند درمانی‌اش تصریح کرد: همه چیز چه قبل و چه بعد از عمل ایدئال بود،‌ هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو پیگیر این روند بود و حتی به عیادت من آمد و همه چیز خیلی مرتب پیش رفت. با شرایطی که دارم امیدوارم متفاوت‌تر از گذشته و بهتر از قبل این پروسه را طی و به تکواندو ملحق شوم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی