[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

از فضاهای موجود بیمارستان استفاده بهینه شود ، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در بیمارستان حضرت قائم(عج) فیروزآباد، روند خدمت رسانی در این مرکز درمانی را بررسی کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه در ادامه سفر خود و جمعی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، پس از شهرستان کوار، عازم شهرستان فیروزآباد شد و در ادامه شرکت در نشست هم اندیشی با مسئولان این شهرستان، از بیمارستان حضرت قائم(عج) بازدید کرد. او در این بازدید ضمن گفت و گو با پزشکان و کارکنان این بیمارستان، وضعیت انجام اعمال جراحی، فرایندهای ارائه خدمات درمانی به بیماران، نوبت کاری پزشکان عمومی و متخصص، خدمات بخش‌های مختلف و روند انجام آزمایش‌های تشخیصی را مورد ارزیابی قرار داد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید با اشاره به اهمیت به‌کارگیری شیوه‌های مدیریتی صحیح در پیشبرد هرچه بهتر خدمات حوزه سلامت، استفاده بهینه از فضاهای موجود در بیمارستان را در توسعه خدمات درمانی تأثیرگذار خواند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همراه معاون درمان و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان حضرت قائم(عج) مانند اورژانس، اتاق عمل، اتفاقات، اطفال و آزمایشگاه، خدمات این مرکز درمانی را در حیطه‌های مختلف، پایش کردند.
همچنین در حاشیه این برنامه، با همراهی «محمدمهدی فروردین» نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی، از ساختمان بیمارستان قدیم شهرستان فیروزآباد بازدید شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی