[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کارمندان فرزندآور حمایت می‌شوند ، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست دیروز قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه با اشاره به اهمیت مشارکت سازنده تمامی ارکان تأثیرگذار جامعه در پیشبرد اهداف قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تداوم و استمرار در پیگیری مبانی این قانون را ضروری خواند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در بیست و سومین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، یکی از راه‌های پیشبرد موفق برنامه‌های این حوزه را نیازمند تفکر محتوا محور و ریشه ای، با ایجاد محتوای درست و مناسب دانست و از تلاش فعالان این برنامه در عرصه مختلف قدردانی کرد. او با تأکید بر حمایت از کارکنان شاغل دانشگاه که در راستای جوانی و رشد جمعیت تلاش می‌کنند، افزود: راه‌اندازی اتاق‌های شیر و مهدکودک در واحدهای زیرمجموعه دانشگاه، از جمله اقدامات عملیاتی در این زمینه بوده است که امیدواریم در مسیر تسهیل این موضوع و رفاه کارکنان مؤثر باشد.
مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با بیان اینکه برای تحقق اهداف جوانی جمعیت باید تلاش بی‌وقفه داشته و با استمرار پیش رویم، نقش مجموعه سلامت را در این زمینه تأثیرگذار و سازنده خواند.
همچنین معاونان و مدیران ارشد دانشگاه در این نشست ضمن گزارشی از اقدامات کمیته‌های زیرمجموعه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه در حوزه‌های مختلف، به ارائه راهکارهایی در زمینه سرعت بخشیدن به برنامه‌های این حوزه و بهبود اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت در استان پرداختند. دکتر «عبدالحسین فرح‌بخش» مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دیگر عضو این نشست بود که با بیان اقدامات کمیته تخصصی پشتیبانی و هوشمندسازی جوانی جمعیت، اقدامات این حوزه در اجرای ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را توضیح داد. هم‌اندیشی در راستای راهکارهای ارائه تسهیلات ویژه برای ترغیب کارکنان به فرزندآوری، از دیگر محورهای این نشست بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی