[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

گره گشایی در مساجد ، روزنامه شیراز نوین

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره بر اینکه مسجد همیشه در طول تاریخِ اسلام، کانون گره گشایی از مشکلات مردم بوده است، افزود: یکی از کارکرد‌های اساسی مسجد، خدمت به مردم است؛ لذا بنا داریم بخشی از میز خدمت‌های دولت را در مساجد استان برگزارکنیم تا مساجد به هویت اصلی خود بازگردند.
به گزارش شیراز نوین به نقل از اداره کل روابط عمومی ‌و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در حاشیه هشتمین میزخدمت مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان با مردم، در مسجد وکیل شیراز گفت: در دیدار دیروز، بالغ بر ۵۰ ارباب رجوع مشکلات خود را از نزدیک با مسئولان استان در میان گذاشتند.
استاندار فارس با اشاره به مشکلات مطرح شده در این دیدار، افزود: مشکلات مطرح شده در این برنامه، عمدتاً مسائلی است که قبلاً توسط فرد در ادارات استان پیگیری شده، اما به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند.
دکتر ایمانیه تصریح کرد: براساس آمار، تاکنون با همفکری و مشاوره‌ مدیران استان ۸۰ تا ۹۰ درصد مشکلات مطرح شده در برنامه‌ میزخدمت حل شده است.
نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به اینکه مسجد همیشه در طول تاریخ اسلام، کانون گره گشایی از مشکلات مردم بوده است، افزود: یکی از کارکرد‌های اساسی مسجد، خدمت به مردم است؛ لذا بنا داریم بخشی از میز خدمت‌های دولت را در مساجد استان برگزارکنیم تا مساجد به هویت اصلی خود بازگردند.
وی افزود: پس از طرح مسائل و مشکلات مردم در این گونه دیدارها، کارگروهی ویژه در استانداری فارس، موارد را تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهد کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی