[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

افسوس مسی از شادی غیرواقعی امباپه و نیمار! ، روزنامه شیراز نوین

عملیات پاری سن ژرمن برای فرار از شکست خانگی برابر بایرن مونیخ در دقایق پایانی با شکست مواجه شد.
به گزارش «ورزش سه» دور رفت مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام باشگاه‌های اروپا سه‌شنبه شب با تقابل حساس و تماشایی پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ آغاز شد که در نهایت شاگردان ناگلزمن با یک برتری اقتصادی در پاریس، نیمی ‌از راه صعود به جمع هشت تیم پایانی ‌این مسابقات را طی کردند.
بعد از ‌این که بایرن مونیخ با گل کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی خود، از پاریسی‌ها پیش افتاد، با ورود کیلین امباپه ورق بازی برگشت و  ستاره‌های خطرناک ‌این تیم در مثلث تهاجمی‌ پی‌اس‌جی لحظات سختی را برای بایرن که کاملاً بر بازی مسلط بود رقم زدند تا در نهایت بایرن با وجود پیروزی، نگرانی حضور غیرقابل مهار امباپه را لمس کند.
روی یکی از ‌این فرصت‌ها و در دقیقه 83 با فرار مندز از سمت چپ، امباپه موفق شد دروازه زومر را باز کند. او بعد از گل با خوشحالی و آب و تاب فراوان توپ را از درون دروازه برداشت و به سمت میانه زمین برد، اما پس از بازبینی صحنه توسط کمک داوران ویدیویی، در نهایت ‌این گل به خاطر چند سانتی‌متر مردود اعلام شد تا شادی پرشور امباپه و نیمار غیرواقعی از آب در بیاید.
آفساید وینگر چپ پاریس در وی‌ای آر تأیید شد تا گل امباپه مردود اعلام شود
لیونل مسی، فوق‌ ستاره پاری‌ سن‌ ژرمن و برترین بازیکن جام جهانی قطر هم بعد از‌ این اتفاق آهی از افسوس کشید. نابغه آرژانتینی تیم گالتیه در دقیقه 85 روی یک موقعیت دیگر با نقش آفرینی مجدد مندز، فرصت گلزنی ‌ایدئالی به دست آورد، اما به شکلی معجزه‌آسا بایرن مونیخ در آخرین لحظه ورود توپ به دروازه از دریافت گل تساوی فرار کرد، آن هم در شرایطی که بنجامین پاوار متوجه نشد چطور دروازه تیمش را نجات داده است!
مسی ضربه نهایی را زد اما نوک پای پاوارد دروازه بایرن را نجات داد
پاری‌ سن‌ ژرمن با وجود شکست در‌ این بازی برخلاف دیدار مقابل موناکو، در پایان بازی از سوی هوادارانش مورد تشویق قرار گرفت، زیرا هواداران ‌این تیم نسبت به شکل بازی تیم‌شان به خصوص در اواخر مسابقه رضایت داشتند.
آن‌ها با امید و با دو بهترین بازیکن فوتبال جهان به مونیخ خواهند رفت!

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی