[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

وضعیت زرد کرونایی در ۳ شهرستان فارس، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با بیان آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا در فارس، وضعیت سه شهر استان را زرد اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» با بیان اینکه بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت کرونایی در سه شهرستان سرچهان، خرم بید و کوه چنار زرد اعلام شده است، گفت: هم اکنون دیگر شهرستان‌های فارس دارای وضعیت آبی است.
او با اشاره به الگوی انتشار و انتقال بیماری کرونا طی سه سال اخیر در سراسر دنیا افزود: این الگو نشان‌دهنده فراز و فرودهای متعدد بیماری از زمان آغاز اپیدمی تاکنون بوده است و همین امر لزوم هوشیاری در برابر این ویروس را ضروری می‌سازد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: در حال حاضر ۹۰ شهر کشور از جمله سه شهرستان فارس، در وضعیت زرد کرونایی بوده و همین امر گویای تداوم چرخه‌های انتقال بیماری در سطح کشور است. دکتر حسینی از مردم استان فارس خواست تا همچنان نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پایبند بوده و از سلامت خود در برابر این ویروس، مراقبت کنند. او همچنین محافظت از سلامت دو گروه کودکان و سالمندان را در شرایط کنونی حائز اهمیت خواند.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی