[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برگزاری جلسه جهاد تبیین در شرکت توزیع برق فارس، روزنامه شیراز نوین

به همت پایگاه مقاومت بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، جلسه جهاد تبیین با حضور جمعی از مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در سالن اجتماعات سردار شهید سلیمانی این شرکت برگزار شد. در این جلسه مسئول سیاسی استان لرستان، بر اهمیت جهاد تبیین برای معرفی دستاورد‌های انقلاب تأکید کرد. بهمن سپهوند گفت: با توجه به آمار، شواهد و اسناد رسمی و غیرقابل انکار، دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف افزایش چشمگیر و قابل توجهی نسبت به قبل از انقلاب داشته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی و جهاد علمی جوانان، ایران اسلامی به الگوی مقاومت و پیشرفت در جهان تبدیل شده است، اظهار داشت: امروز در حوزه‌های پزشکی، بهداشت و درمان، صنعت، معادن، مهندسی، فناوری، حوزه دفاعی و... در داخل و عرصه بین‌الملل به پیشرفت‌های قابل ملاحظه و جایگاه برتری دست یافته‌ایم که این امر ماحصل وحدت، تلاش و خودباوری جوانان شایسته و فرزندان همین مرز و بوم است. این تحلیلگر امور سیاسی تصریح کرد: در حال حاضر در برهه حساسی از زمان هستیم که دشمن یک جنگ ترکیبی را علیه کشور شروع کرده و سعی دارد از طرق مختلف همچون تحریم‌های گسترده اقتصادی، ایجاد بی‌نظمی در داخل کشور، دروغ پراکنی در فضای مجازی و تأسیس شبکه‌های ماهواره ای علیه ملت ایران، فشار مضاعفی را بر مردم بیاورد که با انسجام، اتحاد و همدلی می‌توان این توطئه و دسیسه‌ها را خنثی کرده و دشمنان ایران اسلامی را مأیوس کرد. 
سپهوند یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ شناختی علیه انقلاب و جمهوری اسلامی را ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه از طریق سیاه‌‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب عنوان نمود و تصریح کرد: در چنین شرایطی اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی ضرورت دوچندان می‌یابد تا از این طریق ضمن برملاشدن دروغ‌پردازی دشمنان، زمینه آگاه‌سازی و تنویر افکار عمومی نیز فراهم گردد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی