[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

۵هزار گروه جهادی در خصوص عدالت آموزشی در فارس فعال هستند، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: ۵هزار گروه جهادی در خصوص عدالت آموزشی در فارس فعال هستند. به گزارش مهر، محمدخلیل عسکری صبح یکشنبه در نشست صمیمی با نمایندگانی منتخب از ۵هزار گروه جهادی فعال در حوزه عدالت آموزشی در استان گفت: گروه‌های جهادی مأموریت دارند که اندیشه و روحیه جهادی را در جامعه و مدرسه حاکم کنند.
رئیس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس گفت: تعریف مأموریت‌های مشترک و تهیه شناسنامه گروه‌های جهادی تربیتی از اولویت‌های اصلی این قرارگاه است. عسکری بر آشناسازی مدیران و معلمان و کادر آموزشی مدارس سراسر استان فارس با ظرفیت‌های گروه‌های جهادی تأکید کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین از برگزاری نشست جهادگران تربیتی استان در کنار مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان در آینده نزدیک خبر داد. رئیس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس افزود: نشست‌های مشترک با گروه‌های جهادی باید تا کاهش و رفع موانع و مشکلات آموزش و پرورش استان تداوم یابد. عسکری وجود تفاهم‌نامه‌های بین آموزش و پرورش فارس با شهرداری شیراز و اداره کل ورزش و جوانان استان را بستری مناسب برای تعریف پروژه‌های چندجانبه تربیتی دانست که گروه‌های جهادی می‌توانند مجری و تسهیلگر این پروژه‌ها باشند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی