[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مسئولیت سنگینی در آسیا داریم، روزنامه شیراز نوین

کاپیتان تیم فوتبال فولاد ‌ایران گفت: آمده‌ایم تا با مربی بین‌المللی که داریم بتوانیم موفق شویم.
ساسان انصاری دیروز ۳۰ بهمن‌ماه در نشست خبری پیش از بازی با الفیصلی عربستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهارکرد: خیلی خوشحالیم که در ‌این مرحله هستیم. بازی امروز(دوشنبه) طبیعتاً با توجه به ‌این که حذفی است، حساس و سنگین است.
این بازیکن که اهل شهرستان نورآباد ممسنی در استان فارس است، ادامه داد: توسط کادر فنی، تیم الفیصلی را خیلی خوب آنالیز کرده‌ایم. می‌دانیم تیم خوب و با کیفیتی هستند. بازیکنان با کیفیت خارجی دارند ولی ما هم فولاد هستیم.‌ این جا آمده‌ایم تا با مربی بین‌المللی که داریم بتوانیم موفق شویم. همه ما بازیکنان می‌توانیم از تجربه سرمربی خود استفاده کنیم. تجربیاتی که در دوران بازیگری خود در تیم‌های باشگاهی و ملی داشته بسیار به ما کمک خواهد کرد و او به خوبی می‌تواند ‌این تجربیات را انتقال بدهد.
انصاری اضافه کرد: حقیقتاً آمده‌ایم که ‌اینجا بمانیم و ان‌شاءالله ۱۰ روز ‌این‌ جا باشیم. نمی‌خواهیم زود به خانه برگردیم. ‌این موضوع را همه بازیکنان درک کرده‌اند. مسئولیت سنگینی برعهده ماست. با توجه به ‌این که تنها نماینده‌ ایران هستیم، همه بازیکنان باید به مسئولیتی که دارند پایبند باشند و در زمین نیز کاملاً متمرکز بازی کنند تا بتوانیم آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم‌. امیدواریم که با یک نتیجه عالی باعث شادی هواداران فولاد و مردم خوب‌ ایران و خوزستان شویم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی