[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

معرفی شش گزینه سرمربیگری تیم‌ ملی فوتبال، روزنامه شیراز نوین

تسنیم/ با وجود اختلاف نظر درباره حضور یا عدم حضور حبیب کاشانی در تیم امید، فدراسیون فوتبال فهرستی از مربیان را برای هدایت ‌این تیم تهیه کرده است.
تیم فوتبال امید در چند دهه اخیر همه امیدها را ناامید کرده و 48 سال انتظار برای حضور در المپیک، حسرت حضور در ‌این رقابت‌ها را بر دل ‌ایرانی‌ها گذاشته است.
تیم امید باید 13 تا 21 شهریورماه سال 1402 در مسابقات انتخابی جام ملت‌های 2024 شرکت کند. سه تیم اول ‌این رقابت‌ها به جام ملت‌ها صعود می‌کنند که قرار است دی سال آینده برگزار شود و حکم انتخابی المپیک 2024 را خواهد داشت. در واقع اگر تیم امید در مسابقات شهریورماه موفق نشود، المپیک 2024 را از دست خواهد داد و ‌این در شرایطی است که همچنان شرایط امیدها نامشخص است.
تکلیف حضور یا عدم حضور حبیب کاشانی به عنوان مدیر در تیم امید همچنان مبهم است و مشخص نیست آیا با شرایط موجود کاشانی حکم خود را از فدراسیون دریافت خواهد کرد یا خیر.
فدراسیون فوتبال اما فارغ از‌ این که کاشانی به عنوان مدیر انتخاب شود یا نه، فهرستی از مربیان را برای هدایت تیم امید در نظر گرفته است. هر چند اگر حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم امید حکم بگیرد، گزینه‌های خودش را خواهد داشت اما اختلاف بر سر‌ این که او اختیار تام داشته باشد یا نه، باعث شده فدراسیون زمان را از دست ندهد و لیستی از مربیان را روی میز خود داشته باشد.
هم‌اکنون 6 مربی برای هدایت تیم امید مدنظر فدراسیون فوتبال هستند.
وحید ‌هاشمیان که به عنوان دستیار مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ‌ایران فعالیت می‌کرد، یکی از افرادی است که فدراسیون شرایط او را برای حضور در تیم امید زیر نظر دارد.
فرهاد مجیدی که سال گذشته با استقلال قهرمان لیگ برتر شد و امسال هدایت تیم «اتحاد کلبا» در لیگ امارات را برعهده دارد، دیگر گزینه است.
نام سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین که تیمش هم‌اکنون با 11 امتیاز اختلاف در صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول قرار دارد، نیز در فهرست مدنظر ساکنان خیابان سئول به چشم می‌خورد.
رسول خطیبی سرمربی پیشین تراکتور و آلومینیوم اراک دیگر مربی است که فدراسیون شرایط او را رصد می‌کند. خطیبی هم‌اکنون مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان است.
حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس که مدتی هم به عنوان سرمربی تیم نوجوانان فعالیت می‌کرد، به همراه محرم نویدکیا سرمربی پیشین سپاهان دیگر گزینه‌های سرمربیگری تیم امید را تشکیل می‌دهند.
نام حسین عبدی هم در ابتدا مطرح شده بود اما با توجه به ‌این که او مأموریت دیگری دارد و آن هم رساندن تیم نوجوانان به جام جهانی است، از فهرست گزینه‌ها خارج شد. این 6 مربی مدنظر فدراسیون‌ هستند و اکنون باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت؛ آیا حکم مدیریت کاشانی از سوی فدراسیون صادر می‌شود و اگر چنین شود ‌این گزینه‌ها پابرجا می‌مانند یا تغییراتی ‌ایجاد خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی