[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

روستای پرزیتون و بهره‌برداری از طرح بهسازی با مشارکت بنیاد مسکن، روزنامه شیراز نوین

پروژه بهسازی معابر روستای پرزیتون شهرستان فیروزآباد به مساحت ۴هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۲هزار و ۵۰۰میلیون ریال درشهرستان فیروز آباد به 
بهره‌برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، این مراسم با حضور فروردین نماینده  شهرستان، فرماندار شهرستان فیروزآباد و دیگر مسئولان شهرستانی به نیابت از بیش از ۸ پروژه تکمیل شده بهسازی معابر روستایی در دیگر روستاها که در سال گذشته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزآباد اجرا شده، به بهره‌برداری رسید. فروردین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای طرح‌های عمران روستایی در این شهرستان زمینه ساز ماندگاری روستاییان و رسیدن به سهم عادلانه در توسعه است، گفت: از همه مسئولان شهرستان انتظار است از همه ظرفیت‌های موجود برای عمران و توسعه این شهرستان بهره‌گیری کنند. حبیب الله جمشیدی فرماندار شهرستان فیروزآباد نیز در این مراسم با تقدیر از مسئولان بنیاد مسکن و همچنین از حضور نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اجرای طرح‌های عمران روستایی زمینه ساز ایجاد درآمد و معیشت برای روستاییان و تسهیل در آمد و شد آنها خواهد بود.
جمشیدی فرماندار شهرستان فیروزآباد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: دهه فجر نقطه عطف و مقطع سرنوشت‌ساز تاریخ کشور و سرآغاز طلوع خورشید تابان انقلاب اسلامی است.
وی افزود: دولت سیزدهم دولتی مردمی است. با گزینش مدیران خدمتگزار، ضدفساد و با تلاش شبانه روزی تیم مدیریتی شهرستان، پروژه‌های به تعویق افتاده که مطالبه عمومی مردم است، به نتیجه خواهد رسید و شهرستان فیروزآباد در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت.
محمد ناصر کریمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروزآباد نیز در این مراسم با تقدیر از مدیر بنیاد مسکن شهرستان و مسئولان محلی در این شهرستان از اجرای عملیات آسفالت 3638 مترمربع روستای آبگل در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: این طرح با اعتبار 20میلیارد و 700میلیون ریال به بهره‌برداری رسید و زمینه‌ساز تسهیل در رفت و آمد روستاییان است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی