[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی شیراز منصوب شد، روزنامه شیراز نوین

آیین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) با حضور رئیس و معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در این آیین سرمایه اصلی دانشگاه را فکر و توانمندی اساتید دانشگاه دانست و گفت: توانمندی‌ها و اندیشه اساتید در توسعه آموزش کشور بسیار تأثیرگذار است.
دکتر «سید وحید حسینی» با تأکید بر بهره‌گیری از توانمندی نسل جوان در مسئولیت‌های دانشگاه افزود: بی شک، با مشارکت و پذیرش مسئولیت نسل جوان و استفاده از تجارب ارزنده اساتید و کارکنان پیشکسوت، می‌توان مسیر رشد روزافزون و توسعه نظام سلامت را تسهیل کرد.
مسئول ارشد حوزه سلامت فارس ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر «کاملیا ترابی‌زاده» رئیس پیشین دانشکده پرستاری در مدت تصدی این مسئولیت، برای دکتر «مریم شایگان» در این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد. او یادآور شد: علاوه بر کار گروهی در حوزه‌های آموزش، پژوهش و درمان، پیشبرد هرچه بهتر اهداف نظام سلامت نیازمند اقدامات گروهی در حوزه اجرایی است تا بتوانیم این مسیر را با موفقیت هرچه بیشتر به پیش بریم.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این آیین با قدردانی از تلاش اساتید و کارکنان دانشکده پرستاری در حوزه آموزش، به ویژه در ایام کرونا گفت: خدمات و تلاش‌های اساتید علاوه بر معلمی و تدریس، نوعی ایثار محسوب می‌شود.
دکتر «محسن رازقی» با بیان اینکه بسیاری از مسئولان و فرهیختگان کشور، درس آموخته این مرکز آموزش عالی هستند، این را افتخاری برای دانشگاه برشمرد که حاصل تلاش اساتید و کارکنان و دانشجویان این دانشکده است. همچنین سرپرست دانشکده پرستاری در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اساتید و کارکنان پیشکسوت این دانشکده، از تلاش مسئولان، اساتید، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشکده پرستاری به ویژه دکتر «ترابی‌زاده» رئیس پیشین این دانشکده در راستای ارتقا و پیشبرد اهداف این مرکز آموزش عالی قدردانی کرد. دکتر «مریم شایگان» با تأکید بر تلاش برای تقویت محیط علمی پویا، اخلاق‌مدار، بر پایه عدالت‌محوری، شایسته‌سالاری و اخلاق حرفه‌ای، همچنین جذب نیروهای کارآمد با فضایی دوستانه و امن بین اساتید، کارکنان و دانشجویان، در کنار افزایش تعامل بخش‌های آموزش، پژوهش و درمان با احترام به تمامی عقاید، ابراز امیدواری کرد تا مسیر پیش رو موجب ارتقای این مرکز آموزش عالی و نظام سلامت شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی