[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جابه‌جایی چند رکورد ملی توسط دختران شناگر شیرازی، روزنامه شیراز نوین

رامینا غیبی و ویستا فروزش شناگران شیرازی در مسابقات لیگ برتر دختران چندین رکورد ملی را جا‌به‌جا کردند و افتخار دیگری برای ورزش شنای فارس رقم زدند.
مربی تیم مدرسه شنای شیراز روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت‌ها که اواخر بهمن‌ماه سال جاری در اصفهان برگزار شد، شناگران شیرازی توانستند چهار رکورد ملی انفرادی و یک رکورد تیمی ‌را جا به‌جا کنند.
زهرا حسین‌زاده ادامه داد: رامینا غیبی در رده سنی بالای ۱۴ سال توانست رکورد ملی ماده‌های ۲۰۰ متر قورباغه و۱۰۰متر مختلط انفرادی را جابه‌جا و به نام خودش ثبت کند. وی اضافه کرد: همچنین ویستا فروزش نیز در رده سنی زیر ۱۴ سال توانست رکورد ملی ماده‌های ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر کرال پشت و ۴در ۱۰۰ متر آزاد تیمی ‌در قالب تیم منتخب کشور را کاهش دهد.
حسین‌زاده گفت: پیش از این رامینا غیبی در مهرماه امسال نیز توانسته بود در مسابقات جایزه بزرگ تهران ۲ رکورد ملی دیگر در ماده‌های ۲۰۰ و ۴۰۰ متر مختلط انفرادی را به نام خود ثبت کند. وی گفت: از ۲ رکوردی که بعد از ۱۳ سال در اختیار من بود و توسط شناگران فارس شکسته شد بسیار خوشحالم که این افتخار را شاگردانم به‌دست آوردند و به جامعه شنای استان فارس تبریک می‌گویم و با وجود استعدادهای زیاد این رشته در فارس و شیراز بازهم در آینده خبرهای خوشی خواهیم شنید.
به گزارش ایرنا، زهرا حسین‌زاده که از شناگران با سابقه و پُرافتخار شنای فارس و کشور است در دورانی که شنا می‌کرد علاوه بر این که ستاره مسابقات بود چندین رکورد ملی را به نام خود ثبت کرد و مدال‌های رنگارنگ زیادی برای فارس به ارمغان آورد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی