[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

در عصر جنگ ترکیبی، تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) هم ترکیبی است، روزنامه شیراز نوین

اسماعیل محبی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: قطعاً در عصر جنگ ترکیبی که علیه نظام جمهوری اسلامی و بشریت رقم خورده، تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) هم ترکیبی است و هرچه مسیر جلوتر برود، این قوت و اقتدار بیشتر خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در آیین اختتامیه نخستین دوره جایزه ادبی ساهر اظهار کرد: هرچند ایجاد امنیت توسط مجموعه‌ها و نهادهای مختلف پیگیری و در نظامات سیاسی و از جمله در کشور ما پایه‌گذاری و حفظ می‌شود و ارتقا پیدا می‌کند، اما زمانی که حرف از رشادت‌ها و مجاهدت‌های خاموش و سربازان گمنام زده می‌شود، مسئله متفاوت است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ادامه داد: کسانی که در مسیر سربازی گمنام امام زمان(عج) هستند، امنیت را برای نظام، کشور و مردمی می‌خواهند که ریشه‌ها و اصالت آن به دین وابسته است و نهایت آمال و آرزوی آنها فراهم کردن یک زندگی سالم و امن برای همه آحاد بشر در زیر بیرق کسی است که امیر و فرمانده آنهاست‌. محبی‌پور اضافه کرد: منتظر ماندن برای ظهور امام زمان(عج) قاعدتاً سختی‌هایی را به دنبال دارد. بدون شک در دنیای پُرآشوب مادی‌گرا حرکت در مسیر معنویت همراه با چالش‌ها، دست‌اندازها، درگیری‌ها و ایثارهاست؛ اما مهم نقطه آرمانی و هدف والایی است که در ذهن انسان ایجاد می‌شود و این فکر و ذهنیت توان او را به حرکت درمی‌آورد و در این مسیر خیرات و برکات آن را خواهد دید. وی گفت: ناراحتی برخی سیاست‌گذاران دنیا از جمهوری اسلامی این است که در مقابل دنیای مادی حرف از معنویت می‌زند؛ هم‌اکنون در مقابل دنیایی که بدون اینکه خیر و شری در آن تعریف شود، انسان، محور تصمیم‌گیری است.
محبی‌پور بیان کرد: در چهل و چهار سال گذشته با انواع فتنه‌ها، جنگ‌ها و توطئه‌ها روبه‌رو شدیم؛ در طول این سال‌ها با انواع توطئه‌هایی مواجه شدیم که علیه مردم و هستی کشور و مسلمانان عالم و در رأس آن کسانی که بیرق اسلام ناب محمدی را بلند کرده بودند، رقم خورد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی