[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

تقویت رفاه شهروندی با پروژه‌های عمرانی، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه چهار گفت: شهرداری این منطقه در اقدامی به منظور رفاه شهروندان و تسهیل در عبور و مرور عابران طرح لوله‌گذاری و لبه‌گذاری خیابان‌های ایمان جنوبی، قدمگاه و استقلال را به عنوان سه منطقه پرتردد این کلان شهر آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، حسام الدین اسدزاده به تشریح مشخصات طرح لوله‌گذاری و لبه‌گذاری در خیابان استقلال پرداخت و گفت: این طرح طی قراردادی با اعتبار ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان انجام می‌شود. شهردار منطقه چهار شیراز گفت: در پی اجرای این طرح که قرار است در مدت چهار ماه اجرایی شود، به مسافت ۱.۵ کیلومتر لوله‌گذاری و لبه‌گذاری انجام شده تا دفع آب‌های سطحی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.
اسدزاده همچنین به اجرای طرح دیگر لوله‌گذاری در خیابان ایمان جنوبی اشاره کرد و افزود: این طرح نیز با اعتبار ۱۰میلیارد تومان در مسافتی به طول حدود ۲ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال انجام می‌باشد. شهردار منطقه چهار از مزایای لوله‌گذاری و لبه‌گذاری را علاوه بر توجه به مسائل محیط‌زیستی و ایجاد یک جلوه مناسب شهری، افزایش طول خیابان و فراهم شدن فضای مناسب برای پارک خودروها در حاشیه خیابان عنوان کرد.
اسد زاده گفت: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، شهرداری منطقه چهار در تلاش است در کمترین زمان ممکن و کمترین ایجاد مزاحمت برای شهروندان طرح لوله‌گذاری در خیابان‌های استقلال و ایمان جنوبی و قدمگاه را انجام دهد. شهرداری منطقه چهار در بخش دیگری از سخنان خود به یکی از طرح‌های دیگر عمرانی اشاره کرد و گفت: در راستای رفاه شهروندان محله قدمگاه طرح روبسته کردن جداول قدیمی آب‌های سطحی در این منطقه را اجرا کرد.
اسدزاده افزود: این طرح نیز با لوله‌گذاری از خیابان قدمگاه تا سیاحتگر به طول حدود 1.5 کیلومتر اجرایی شد.
وی گفت: برای اجرای این طرح بیش از دو و نیم میلیارد تومان هزینه شده تا علاوه بر زیبایی و حفظ محیط‌زیست، فضای بیشتری برای پارک خودروها فراهم شود. شهردار منطقه چهار شیراز از مزایای اجرای طرح روبسته کردن جداول قدیمی آب‌های سطحی منطقه (خیابان قدمگاه) که در پی درخواست یاوران محله اجرا شده را بازتر شدن مسیر خیابان قدمگاه عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: در سال‌های قبل ضلع شمالی خیابان قدمگاه روبسته شده بود که در حال حاضر نیز با اجرای این طرح در ضلع جنوبی رفاه بیشتری برای ساکنان این منطقه ایجاد می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی