[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فجر کم هزینه‌ترین تیم مدعی لیگ است، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
امروز یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل لیگ یک برگزار می‌شود. فجرشهیدسپاسی که در نیم فصل اول در یک بازی یک طرفه توانست شمس آذر را شکست دهد، فکرش را نمی‌کرد که پیش از برگزاری بازی برگشت، دوازده امتیاز از این تیم عقب بیفتد! 
ثبات مثال زدنی و کم نظیر شمس آذر باعث شد تا این تیم هفته‌های پیش از پایان مسابقات، خود را از سایر مدعیان جدا کند. البته عملکرد بی‌ثبات سایر مدعیان نیز در این اقتدار بی‌تأثیر نبود.
فجر یکی از دو تیمی ‌است که موفق به شکست شمس آذر شده است. فقط فجرشهیدسپاسی و خیبرخرم آباد موفق به چنین کاری شده‌اند و البته در قزوین، تا کنون هیچ تیمی ‌نتوانسته بر شاگردان سعید دقیقی غلبه کند.
شمس آذر هفته گذشته هم یک نتیجه درخشان کسب کرد و در همدان با نتیجه قاطع 4 بر یک تیم خوب شهرداری را شکست داد.
فجر شهیدسپاسی در هفته قبلی لیگ یک، یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصلش را برد. آن‌ها سایپا را از پیش رو برداشتند تا دوباره به ادامه مسابقات امیدوار شوند.
مهدی رجب زاده سرمربی فجر شهیدسپاسی درباره آن بازی می‌گوید: خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم، تیم سایپا هم تیم با کیفیتی است و کادر فنی خوبی دارد. این بازی برای هر دو تیم مهم بود، اما برای ما اهمیت بیشتری داشت، چون باید فاصله امتیازی خودمان را نسبت به تیم دوم، کمتر می‌کردیم. خوشبختانه بچه‌ها از شرایط آگاه بودند و در طول هفته هم تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم. در جریان بازی بر حریف مسلط بودیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، در نهایت توانستیم با گل دقیقه هشتاد، بازی را با بُرد به پایان برسانیم. به نظرم این بُرد بسیار به موقع بود و شرایط را برای ادامه راه خیلی بهتر کرد، از بچه‌ها تشکر می‌کنم که با تمام وجود، شرایط را درک کردند و برای موفقیت در این دیدار خیلی زحمت کشیدند. مسیر طولانی و سخت است، اما به شرایط خود و آینده راه خیلی امیدوار شدیم.
او در مورد وضعیت فجر شهیدسپاسی در جدول و تأثیر این پیروزی شش امتیازی در سرنوشت صعود به لیگ برتر، ادامه داد: واقعاً صعود به لیگ برتر کار سختی است. شمس آذر با تیم‌های دیگر فاصله گرفته است. ما امروز(شنبه) در یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل خود باید به مصاف این تیم برویم، اما در مجموع به نظرم صعود به لیگ برتر، بسیار سخت‌تر از فصل قبل شده است. رقابت بین تیم‌های مدعی بسیار سخت و نفس‌گیر است. تیم‌های رقیب هزینه و سرمایه‌گذاری سنگینی کردند و فکر می‌کنم فجر شهیدسپاسی در بین مدعیان کم هزینه‌ترین تیم است. همان‌طور که می‌دانید اکثر بازیکنان تیم، سرباز هستند اما تلاش خود را برای موفقیت در این راه انجام خواهیم داد.
ستاره پیشین لیگ برتر فوتبال ایران افزود: متأسفانه چند هفته قبل یک شکست بسیار بد، مقابل چادرملو داشتیم. در آن بازی می‌توانستیم بازنده نباشیم، اما از روی دو ارسال گل خوردیم، یک هفته قبل از آن هم، در یک دیدار شش امتیازی مقابل استقلال خوزستان که دیگر تیم مدعی لیگ است، با اشتباه فردی گلر تیم در دقیقه نود و چهار گل تساوی را دریافت کردیم. متأسفانه چند هفته اتفاقات فوتبالی علیه ما بود. به نظرم اگر در این بازی‌ها کمی‌ خوش شانس‌تر بودیم، الان در رده دوم جدول قرار داشتیم، اما خدا را شکر می‌کنیم که هنوز هم در جمع مدعیان هستیم، امیدوارم با تلاش بیشتر در بازی‌های باقی مانده امتیازات لازم را جمع کنیم. بعد از بازی با شمس آذر، دو بازی متوالی میزبان هستیم و این یک فرصت برای تیم ماست.
رجب زاده در رابطه با وضعیت نامساعد ورزشگاه حافظیه شیراز و این که آیا به مشکلات رسیدگی شده است یا خیر عنوان کرد: چند هفته پیش در این مورد صحبت کردم، فکر می‌کنم بهتر است که دیگر در مورد این موضوع حرف نزنم، چرا که گفتنی‌ها را گفتم، اما امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد که به سود فوتبال فارس باشد. مسئولین، مربیان و بازیکنان روزی می‌آیند و روزی هم می‌روند، ولی پرچم باشگاه همیشه ماندگار است.
وی در پایان گفت: خوشبختانه بار دیگر بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار می‌شود. از هواداران‌مان بابت حضورشان تشکر می‌کنم. خدا را شکر در این بازی مهم توانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم. هواداران این موضوع را بدانند که کادر فنی و بازیکنان، مدیر عامل و اعضای باشگاه و همچنین سردار بوعلی که فرمانده سپاه استان هستند، تمام تلاش خود را برای خوشحالی آن‌ها و موفقیت فجر شهیدسپاسی انجام خواهند داد.
دیدار تیم‌های فجرشهیدسپاسی شیراز و شمس آذر قزوین امروز از ساعت14:30 دقیقه در قزوین آغاز خواهد شد. اما این تنها رویارویی صدرنشینان در این هفته نیست و تیم‌های سوم و چهارم جدول هم در اهواز  به مصاف هم می‌روند و استقلال خوزستان میزبان خیبر خرم آباد است. سایپا هم در تهران به مصاف مس شهربابک می‌رود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی