[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تورم ترمز برید، روزنامه شیراز نوین

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با بیان اینکه برای حفظ آرامش، ثبات نسبی بازار و ایجاد بستر امن برای مردم در نوروز و ماه مبارک رمضان، طرح «فجر تا فطر» با همکاری فروشگاه‌های زنجیره ای در سراسر کشور از ۲۶ بهمن آغاز شد، گفت: این طرح برای جلوگیری از التهاب و افزایش کاذب قیمت‌ها و پیشگیری از نگرانی‌های احتمالی مردم در خصوص تأمین مایحتاج در این ایام است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محسن ربانی‌زاده ادامه داد: ۳۴ قلم کالا که جزو کالاهای اساسی و مصرفی مردم است، با تخفیف ۱۰ تا ۲۵درصدی عرضه می‌شود تا بازار مصرف در ایام عید و ماه مبارک رمضان با آرامش و قیمت‌های متعادل همراه باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس بیان کرد: با اعلام گزارش واصله از وزارت جهاد کشاورزی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در زمینه تأمین کالاهای اساسی کمبود و مشکلی نداریم و این کالاها با تمهیدات صورت گرفته از ابتدای سال، بخشی از آن در داخل تأمین و بخشی دیگر نیز به بنادر وارد و تخلیه شده است.
وی تصریح کرد: در ایام پیش رو در تأمین فرآورده‌های پروتئینی مانند مرغ و گوشت منجمد مشکلی وجود ندارد و در خصوص ذخایر نهاده‌های دامی نیز وضعیت بسیار خوبی داریم.
ربانی‌زاده با تأکید بر حذف واسطه‌ها در نظام عرضه و توزیع کالا و اقلام اساسی موردنیاز عموم مردم، اظهار داشت: تمام تمرکز و دقت نظر مدیریت اقتصادی استان این است که منافع حاصل از بخش تولید باید هم انتظارات تولیدکنندگان را مرتفع کند و نیز رضایت مردم از کیفیت و قیمت مناسب محصولات 
جلب شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی