[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

هشدار رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز به مردم: افزایش ملایم ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی، روزنامه شیراز نوین

هشدار رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز به مردم: 
افزایش ملایم ابتلا 
به عفونت‌های حاد تنفسی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹، از افزایش ملایم روند ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان فارس خبر داد. به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در نشست صبح دیروز ستاد مدیریت کرونا دانشگاه ضمن تبریک اعیاد فرخنده شعبانیه، از افزایش موارد ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی خبر داد و گفت: وضعیت مراجعان مراکز تشخیصی و درمانی استان نشان دهنده افزایش ملایم ابتلا به عفونت‌های حاد تنفسی در استان است و این موضوع با توجه به نزدیک بودن تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ و افزایش برگزاری آیین‌ها و دورهمی‌ها، نگرانی در مورد وضعیت موارد عفونت‌های حاد تنفسی را بیشتر می‌کند.
او با اشاره به این موضوع که در حال حاضر دو شهرستان «خرم‌بید» و «کوه‌چنار» در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند، بر لزوم افزایش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری‌های تنفسی تأکید کرد.
بررسی مصوبه‌های نشست‌های پیشین، ارائه آخرین گزارش‌ها و آمارهای مربوط به کرونا در مناطق مختلف استان، روند اجرای واکسیناسیون در استان، وضعیت سلامت بیماران بستری در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌ها، آمار ورودی جدید بخش‌های کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان و بررسی علت‌های جان باختن مبتلایان به بیماری کرونا، دیگر محورهای این نشست بود.
نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با حضور معاونان و مدیران ارشد دانشگاه در سالن جلسات معاونت بهداشت، برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی