[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

زن طمع‌کار کارت شوهرش را خالی کرد ، روزنامه شیراز نوین

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی خانمی جوان که اقدام به برداشت غیرمجاز 4میلیارد ریال رمزارز از کیف پول دیجیتالی همسر خود کرده بود، خبر داد. سرهنگ «امیرحسین سلیمانی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی شکایت مردی میانسال مبنی بر برداشت غیرمجاز رمزارز از کیف پول دیجیتالی خود، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی ادامه داد: شاکی بیان داشت چند وقت پیش متوجه شدم که دسترسی‌های غیرمجازی نسبت به حساب رمزارز من صورت گرفته و مبلغ 4میلیارد ریال رمزارز در چندین مرحله برداشت شده است. رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را به این پلیس احضار کنند.
این مقام سایبری با بیان اینکه طی بررسی‌های بیشتر مشخص شد متهمه همسر شاکی می‌باشد، گفت: شهروندان بهتر است به منظور پیشگیری از هرگونه دغدغه نسبت به خرید رمزارز و نگهداری آن در کیف‌های الکترونیکی خود، ابتدا دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و از ذخیره رمز‌های عبور و نام کاربری روی گوشی‌های خود اکیداً خودداری کنند و برای کیف‌های دیجیتالی خود از رمز‌های پیچیده و غیرقابل‌حدس 
استفاده کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی