[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

طرح جذب نیروهای انسانی کلید خورد، روزنامه شیراز نوین

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به اهمیت شاخص نیروی انسانی در روند رشد و تعالی دستگاه‌ها، از کلید خوردن چند طرح در جذب نیروی انسانی شامل جذب نخبگان دانشگاهی، انتقالی و تبدیل وضعیت ایثارگران در این شرکت خبر داد. احمدزاده گفت: شرکت توزیع نیروی برق شیراز طی 2 سال گذشته بحث تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر پیمانکاری را وارد فاز اجرایی کرده و بر این اساس تاکنون 300 پرونده تشکیل شده است.
او ادامه داد: از تعداد کل پرونده‌ها، 248 پرونده دارای شرایط لازم قانونی بود که مراحل اولیه کار برای همه این پرونده‌ها انجام و تاکنون 224 نفر تبدیل وضعیت شده‌اند و مابقی نیز در حال گذراندن مراحل گزینش هستند.
این مقام مسئول یکی از اقدامات اجرایی شده در این رابطه را جذب نخبگان دانشگاهی اعلام و اضافه کرد: با استفاده از این ظرفیت، 11 نفر از فارغ‌التحصیلان نخبه و ممتاز دانشگاهی جذب شده‌اند. احمدزاده خاطرنشان کرد: در پایان سال 1400 تعداد کل پرسنل شرکت توزیع برق شیراز 422 نفر بود که امسال تاکنون به 649 نفر افزایش یافته است. در این رابطه علاوه بر تبدیل وضعیت ایثارگران و جذب نخبگان، از ابتدای سال تاکنون 12 نفر نیز از سایر شرکت‌ها منتقل شده‌اند.
معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز یکی دیگر از اقدامات مهم این شرکت را اجرای پروژه مطالعاتی ریل‌گذاری مسیر شغلی با همکاری دانشگاه شیراز اعلام و اضافه کرد: این پروژه که قابلیت ملی دارد، از سال آینده به شکل پایلوت در توزیع برق شیراز اجرایی خواهد شد. احمدزاده با بیان اینکه توزیع برق شیراز، یکی از دستگاه‌های اجرایی است که ارتباط مطلوبی با مراکز دانشگاهی دارد، گفت: با هدف استفاده از ظرفیت علمی، فرصت‌های مطالعاتی برای اساتید دانشگاه شیراز تعریف و تاکنون 2 مورد از این فرصت‌ها اجرایی شده است. معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز همچنین به حضور پرسنل این شرکت در مسابقات مهارت شغلی جنوب و جنوب غرب کشور در اهواز خبر داد و گفت: توزیع شیراز در این رقابت‌ها در بخش نصب انشعاب تک‌فاز و سه‌فاز مقام اول و در احداث کابل خودنگهدار مقام دوم را کسب کرد. احمدزاده با اشاره به نقش نیروهای انسانی به عنوان مهم‌ترین سرمایه‌های سازمان در پیشبرد اهداف سازمانی گفت: در شرکت توزیع برق شیراز از تمامی ظرفیت‌ها در به‌کارگیری، ارتقای دانش و مهارت شغلی از قبیل جذب نخبگان، انتقالی نیروهای کارآمد، مسابقات مهارت شغلی و پروژه و طرح‌های مطالعاتی با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه شیراز به عنوان یکی از قطب‌های علمی کشور استفاده شده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی