[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فیلم‌های جدید «ارباب حلقه‌ها» در راه است، روزنامه شیراز نوین

کمپانی برادران وارنر خبر داد فیلم‌های جدیدی از «ارباب حلقه‌ها» را می‌سازد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری اعلام کرد مدیران جدید این استودیو قراردادی برای ساخت چندین فیلم جدید با اقتباس از کتاب‌های تالکین امضا کرده‌اند.
اولین سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی پیتر جکسون نزدیک به ۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت و سه گانه بعدی وی با اقتباس از «هابیت» تالکین نیز همین مسیر را دنبال کرد.
هنوز از فیلم‌سازی که باید این پروژه‌ها را شکل بدهد خبری درز نکرده اما جکسون و همراهانش گفته‌اند توسط استودیو در جریان مسیری که دارد طی می‌شود هستند.
آن‌ها گفته‌اند صحبت‌ها با استودیو ادامه دارد تا روشن شود آن‌ها برای فیلم‌های بیشتر چه دیدگاهی دارند.
پیش‌تر فری‌مُد قراردادی برای ساخت فیلم‌هایی با نام «سرزمین میانه» با اقتباس از «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» منعقد کرده است.
آمازون با خرید متروگلدوین مایر، مالک حقوق تلویزیونی «ارباب حلقه‌ها» شد و برای یک فصل تلویزیونی قیمت بسیار بالای ۴۵۰ میلیون دلار را در سال ۲۰۲۲ پرداخت کرد.
مایک دی لوکا و پم عبدی مدیران جدیدی که قصد انجام این کار را دارند گفته‌اند با وجود ساخته شدن دو ۳ گانه، هنوز جهان وسیع و خیره‌کننده‌ای که تالکین خلق کرده، تا حد زیادی ناشناخته باقی مانده است.
هنوز درباره زمان‌بندی ساخت یا اکران فیلم‌های جدید هم صحبتی نشده است.
اولین ۳ گانه پیترجکسون با بازی الیجا وود، ایان مک کلن، لیو تایلر، ویگو مورتنسن، شان استین و کیت بلانشت ساخته شد و ۳ فیلم روی هم ۳۰ نامزدی اسکار را به دست آوردند و «ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه» در سال ۲۰۰۳ جایزه بهترین فیلم را دریافت کرد.
کمپانی برادران وارنر برای سال جدید برنامه پر و پیمانه‌ای دارد و «شزم!» با بازی زاخارا لوی، «فلش» با بازی ازرا میلر، «باربی» با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ و پس از آن «مگ ۲» با بازی جیسون استاتهام راهی سینماها می‌شوند. در پایان سال نیز تیموتی شالامه با «تل ماسه ۲» و پس از آن با فیلمی ‌اقتباسی از «کارخانه شکلات‌سازی» رولد دال و «آکوامن» جدید با بازی جیسون موموآ راهی سینماها می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی