[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

«تشک» در جشنواره سن‌لوئیس آمریکا، روزنامه شیراز نوین

فیلم کوتاه «تشک» ساخته آرش حسن‌پور به بیست‌ونهمین دوره از جشنواره سن لوئیس آمریکا راه یافت.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ‌پروژه، فیلم کوتاه «تشک» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی آرش حسن‌پور به بیست‌ونهمین دوره از جشنواره سن لوئیس آمریکا راه‌ یافت.
جشنواره بین‌المللی سن‌لوئیس (SLOIFF) از مهمترین رویدادهای فیلم در کشور آمریکاست که هر ساله در سن‌لوئیس اوبیسپو، کالیفرنیا برگزار می‌شود. این فستیوال در ۶ روز برگزاری، فیلم‌های معاصر و کلاسیکی را که به آن راه یافته‌اند در تئاتر تاریخی فرمونت و دیگر مکان‌های کالیفرنیا به نمایش می‌گذارد.
بیست‌ونهمین دوره این جشنواره از ۲۵ تا ۳۰ آپریل مصادف با ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
فیلم کوتاه «تشک» پیش از این نیز به سی‌وششمین دوره از جشنواره cinekid هلند که رویدادی مخصوص فیلم‌های کودک و نوجوان به شمار می‌آید، راه پیدا کرده است.
محمد سروش علیشاهی، فاطمه نیشابوری، یدالله شادمانی، محمد امین محمدی و سالار قدیمی ‌بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداختند.
از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به آرش حسن‌پور نویسنده، تهیه کننده و کارگردان، وحید ابراهیمی ‌تصویربردار، علی نیازی صدابردار، محمد نجاریان تدوین، محمود موسوی‌نژاد صداگذار، علی نیک‌رفتار عکاس، علی فراورده طراح پوستر، آرش حسن‌پور طراح صحنه و لباس، میثم قراگزلو طراح چهره‌پردازی، رامین کاظمی‌ مدیر تولید، امین هنرمند آهنگ‌ساز، کامران سحرخیز اصلاح رنگ و نور و حامد قریب مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.
پخش جهانی این اثر برعهده کمپانی بین‌المللی Raw به مدیریت فریما خلیلی است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی