[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اعلام فراخوان جمع‌آوری اسناد و تصاویر دانشگاه شیراز، روزنامه شیراز نوین

به گزارش ایسنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز گفت: طرح جمع‌آوری تصاویر، فیلم‌ها و اسناد دانشگاه شیراز با عنوان طرح «یادگار روزگار» با هدف حفظ اسناد و آثار این دانشگاه و راه‌اندازی موزه متناسب، آغاز شده است.
حامد تقوایی سه‌شنبه ۲۵ بهمن با بیان اینکه دانشگاه شیراز قریب به ۸۰ سال قدمت دارد و بخش مهمی از تاریخ شهر شیراز و کشور را شامل می‌شود، به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه دانشگاه شیراز به‌عنوان یکی از نهادهای فعال و تأثیرگذار در کشور و گنجینه‌ای تاریخی به‌شمار می‌رود، برنامه‌ریزی برای موزه و ضبط آثار و اسناد آن، امری ضروری و اولویت‌دار است.
به‌گفته‌ تقوایی، روابط عمومی دانشگاه شیراز در این طرح در نظر دارد در چهار بخش تصاویر، فیلم‌ها، صوت و اسناد مکتوب و آثار اعم از کتب، نامه‌ها، یادداشت‌ها، دفاتر و... در پیوند با دانشگاه شیراز را جمع‌آوری و آرشیو کند.
او ضمن دعوت از عموم افراد به‌ویژه اعضای هیئت علمی فعال و بازنشسته دانشگاه شیراز، دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه، کارکنان فعال و بازنشسته‌ دانشگاه، اصحاب رسانه‌،‌ به ویژه عکاسان خبری که به هر نوعی می‌توانند در ارائه‌ تصاویر، فیلم‌ها و اسناد مرتبط با دانشگاه شیراز در این طرح همکاری کنند، اظهار کرد: هرگونه همکاری در انجام این طرح، از ارزش معنوی بالایی برخوردار است؛ چراکه باعث ماندگاری یک هویت تاریخی شده و انتقال آن به نسل‌های آینده را رقم می‌زند.
تقوایی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت طرح یادگار روزگار به نشانی 
(www.shirazu.ac.ir/web/yadegar) یا مراجعه حضوری به نشانی بلوار جمهوری اسلامی، ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز، طبقه چهارم، روابط عمومی و تکمیل فرم مربوطه، آثار را ارسال کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی