[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برق فارس برتر کشوری شد ، روزنامه شیراز نوین

در آیین اختتامیه «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق» برترین‌های روابط عمومی صنعت آب و برق معرفی و تقدیر شدند. روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر در این آیین ۵ رتبه برتر ارزیابی وزارت نیرو را به دست آورد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس، در آیین اختتامیه «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق» که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، برترین‌های روابط عمومی صنعت آب و برق معرفی و تقدیر شدند.
لوح تقدیر در بخش‌های «آموزش رودررو»، «ارتباطات تعاملی»، «رادیو و تلویزیون»، «نوآوری و خلاقیت» و «پایگاه‌های اطلاع‌رسانی درون و برون سازمان» در این مراسم به روابط عمومی برق منطقه‌ای فارس اختصاص یافت و محسن جوادی آزاد مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای فارس مورد تقدیر قرار گرفت.
مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو در این مراسم با بیان اینکه 25هزار اثر و فایل فعالیت‌های انجام شده به دبیرخانه «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق» ارسال شد، گفت: دوربین، رسانه و قلم حلقه واسط روابط عمومی‌ها با مردم است.
«علی‌اکبر کاظمی» در آیین اختتامیه «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق» با بیان اینکه 25هزار اثر و فایل از فعالیت‌های انجام شده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: فعالیت‌های ارسالی طی سه ماه توسط داوران ارزیابی شد که بر اساس آن مدیران برتر روابط عمومی‌های صنعت آب و برق معرفی و تقدیر شدند. مشاور وزیر و انتشار پیام مدیریت مصرف و نیز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو در ادامه با بیان اینکه محور اصلی این جشنواره «نشر اخبار و رویدادهای مرتبط با صنعت آب و برق» است، افزود: باید محصولات آماده شده در حوزه رسانه در قالب‌های مختلف به خوبی و به صورت گسترده انتشار یابد؛ این یک هنر است.
وی با اشاره به محورهای جشنواره، اظهار کرد: این جشنواره در 9 محور «ارتباط با رادیو و تلویزیون ملی و استانی»، «تولید محتوای رسانه‌ای»، «نوآوری و خلاقیت»، «تبلیغات محیطی»، «ارتباطات تعاملی»، «ارتباط با مطبوعات»، «آموزش رودررو»، «فضای مجازی» و «پایگاه اطلاع‌رسانی درون و برو‌ن سازمانی» پیش‌بینی و اجرا شد که تولید محتوا یکی از این محورهاست.
کاظمی با اشاره به تقدیر از روابط عمومی‌های برتر در این دوره از جشنواره، ادامه داد: تلاش شد تا از همه افرادی که آثار و فعالیت‌های خود را به دبیرخانه ارسال کردند و حداقل در یک بخش حائز رتبه برتری بودند، تقدیر شود و امید است مدیران مربوطه با در نظرگرفتن این ارزیابی‌ها، نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنند.
یداله حقیقی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس نیز در حاشیه این مراسم ضمن تبریک موفقیت‌های روابط عمومی برق منطقه ای فارس، دستیابی به موفقیت‌های بزرگ را برآیند کار تیمی و مشارکت جمعی دانست و با اشاره به لزوم جهاد تبیین به عنوان یک حرکت سازنده و پیش رو اظهار داشت: روابط عمومی‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند و با ابزارهای دیداری، شنیداری و نوشتاری و در مجموع ابزار چندرسانه‌ای و تلفیق آن با هنر می توانند کارکردهای سازمان را به تصویر بکشند و اطلاع‌رسانی کنند.
حقیقی با اشاره به اینکه فعالان و مسئولان روابط عمومی  با مردم و مسئولان  در ارتباط مستقیم هستند، ادامه داد: همین ارتباطات سالم و مفید است که حرکتی سازنده برای دستیابی به اهداف بالاتر را رقم می‌زند؛ بر این اساس باید ضعف آگاهی مردم با بهره‌مندی از ابزارها برطرف شود. در عین حال مردم را از اطلاعات اشتباه و منفی دور نگه داشت و اطلاعات درست را منتشر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی