[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رقابت جذاب مدعیان برای صعود به لیگ برتر، روزنامه شیراز نوین

لیگ دسته اول فوتبال ‌ایران با صدرنشینی تیم شمس آذر قزوین به استقبال تعطیلات فیفادی رفت.
به گزارش فوتبال 360، هفته چهاردهم لیگ یک در حالی جمعه آغاز شد و دیروز شنبه به پایان رسید که آخرین هفته ‌این رقابت‌ها پیش از آغاز جام جهانی بود و با تصمیم مسئولان سازمان لیگ قرار است مسابقات لیگ یک به مدت یک ماه تعطیل شده و ادامه آن، بعد از اتمام فیفادی ماه نوامبر و مسابقات جام جهانی دنبال شود.
شمس آذر قزوین به عنوان صدرنشین لیگ یک در اندیشه تثبیت موقعیت خود در صدر جدول بود و سایر مدعیان از جمله فجرشهیدسپاسی شیراز، خیبر خرم‌آباد، مس شهربابک و سایپا تهران هم در تلاش بودند تا بتوانند جایگاه‌شان در بین تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر را حفظ نمایند.
تیم فوتبال شمس آذر قزوین روز گذشته در خانه میهمان تیم قعرنشین چوکا تالش بود و تیم‌های اول و آخر جدول رده‌بندی باید در مقابل هم قرار می‌گرفتند و انگیزه متفاوتی داشتند، تلاش شاگردان سعید دقیقی در تیم شمس آذر حفظ موقعیت صدر جدول بود و در نقطه مقابل، شاگردان حسن اشجاری در تیم چوکا تالش برای فرار از قعر جدول به دنبال کسب پیروزی بودند.
علی‌اصغر اعرابی و مهدی محمدی با درخشش خود برد پرگلی را برای شمس‌آذر به‌ثبت رساندند، به طوری‌که هر کدام از ‌این بازیکنان موفق شدند 2 بار دروازه چوکا تالش را فرو بریزند تا پرگل‌ترین بازی هفته لیگ یک با برتری 4 بر یک شاگردان دقیقی به پایان برسد تا آن‌ها با بردی پرگل و روحیه‌بخش به استقبال تعطیلات فیفادی بروند.
فجرشهیدسپاسی شیراز در 2 هفته اخیر لیگ 2 شکست غیرمنتظره را متحمل شده بود، 2 شکستی که باعث شده بود تا شاگردان مهدی رجب‌زاده از صدر جدول فاصله بگیرند و آن‌ها برای حفظ موقعیت خود در کورس مدعیان راهی جز کسب پیروزی در خانه مقابل تیم شهرداری همدان نداشتند. هر چند که همدانی‌ها با انگیزه کسب 3 امتیاز و نزدیک‌شدن به کورس مدعیان لیگ یک به شیراز سفر کرده بودند.
شاگردان رجب‌زاده در یک بازی دشوار و نزدیک توانستند با گلزنی حسین مهربان حریف خود را از پیش بردارند و به 3 امتیاز خانگی دست پیدا کنند تا بعد از 2 باخت پیاپی، مجدداً فجری‌ها به پیروزی برسند و بتوانند از روزهای بحرانی فاصله بگیرند.
شاگردان فرزاد کمالوند در تیم خیبر خرم‌آباد در هفته چهاردهم لیگ یک در خانه میزبان تیم خوشه طلایی ساوه بودند. خیبری‌ها که تنه تیم بدون شکست لیگ یک در فصل جدید به شمار می‌روند، در سودای حفظ ‌این رکورد در خانه بودند و تلاش‌شان عبور از سد تیم میانه جدولی بود تا بتوانند موقعیت خود در کورس بالانشینان جدول را حفظ کنند و در فاصله 5 امتیازی تا صدر جدول باقی بمانند و با روحیه‌ای مناسب به استقبال تعطیلات فیفادی بروند.
خیبری‌ها تلاش زیادی کردند تا بتوانند در خانه به 3 امتیاز دست پیدا کنند و حملات زیادی روی دروازه خوشه طلایی ساوه انجام شد اما بی‌ثمر بود و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان کمالوند ضمن حفظ روند شکست‌ناپذیری خود، 2 امتیاز مهم خانگی را از دست بدهند.
سایپا تهران در دیگر بازی حساس هفته چهاردهم لیگ یک در خانه با نتیجه 2 بر یک از سد آرمان‌گهر سیرجان گذشت. مس شهربابک با یک گل خلیج فارس ماهشهر را شکست داد و شهرداری آستارا هم با همین نتیجه استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت. استقلال خوزستان و چادر ملو اردکان به تساوی بدون گل رضایت دادند و تیم پارس جنوبی جم هم در خانه توانست با یک گل دریای کاسپین بابل را شکست بدهد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی