[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فرشید طالبی: فجر در شیراز غریب است، روزنامه شیراز نوین

مربی فجر پس از شکست مقابل شمس آذر از مطالبات همیشگی تیمش صحبت می‌کند.
به گزارش «ورزش سه»، فجر شهیدسپاسی ‌و‌ شمس آذر که هر دو از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند روز شنبه در مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت شاگردان مهدی رجب زاده سه بر یک شکست خوردند. فرشید طالبی در مورد این دیدار گفت: تقابل دو تیم بالای جدولی بود و ۴ هفته است که با تیم‌های بالای جدول تقابل داریم و خیلی فشار روی ما آمده بود. می‌دانستیم بازی سختی داریم و با همه تفاسیر، تدابیر ما این بود بازی رو به جلویی انجام بدهیم ولی به نظر من در نیم فصل اول ما توانستیم حاکم بر توپ و‌ زمین شویم ولی این شمس آذر قزوین بود که توانست تفکرات سرمربی‌اش را در زمین پیاده کند. به هر حال میزبان و تیم بالای جدولی و از نظر روحی هم در شرایط خوبی قرار گرفته بود. بچه‌های ما هم  خیلی خوب بودند و زحمتشان را کشیدند. وقتی که شما یک گل را می‌خوری و گل بعدی را دریافت می‌کنی کمی تیم می‌پاشد. قطعاً من ایمان داشتم، چون کارهای بزرگ را از این بچه‌ها دیده بودم ولی گل‌های بدی خوردیم و آن شکنندگی را داریم. باید روی بچه‌ها کار کنیم. 
وی ادامه داد: ما جوان‌ترین تیم لیگ را درست کردیم، با توجه به این که ۱۷،۱۸ تغییر هم داشتیم. واقعاً مدیران باشگاه دارند تمام تلاش خود را می‌کنند که حمایت کامل را از ما داشته باشند و بچه‌ها تمام غیرت خود را می‌گذارند ولی گفتم وقتی که شما نام یک جوان را در مسیر حرفه‌ای می‌گذاری باید پای یک سری از عواقبش هم باشی که می‌تواند آن بی‌تجربگی‌ها باشد. من امیدوارم و به این بچه‌ها خیلی اعتقاد دارم، اشکال ندارد این روندها در زندگی هم اتفاق می‌افتد، منتهی باید زود جمع شود. مطمئنم ما می‌توانیم  به شرایط ایدئال لیگ برگردیم.
مریی فجر در خصوص رقابت بالا برای رده دومی با وجود برخی مشکلات عنوان کرد: ما دو بخش در شیراز داریم، یک بخش مدیرعامل و هیئت مدیره هستند که انصافا‌ً نسبت به فجر دارند کمک می‌کنند، به نوعی اگر بخواهم بگویم فجر شهیدسپاسی در شیراز غریب است. ما ۸ هفته داد می‌زدیم یک زمین چمن به ما بدهند چون بازیکنان ما روی زمین خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنند. چمن در چلنج‌های غیر از مسئولین فجر قرار گرفته بود و هیچ کس همکاری نمی‌کند. ما از طرف باشگاه نسبت به سال‌های قبل مورد حمایت قرار گرفتیم و یک طرف دیگر می‌شود شهر شیراز. شاید یک روز همه این‌ها را با ذکر اسامی بیان کنیم. 
طالبی یادآور شد: شمس آذر در نیم فصل اول هم خیلی خوب بود ولی ما در زمین خودمان بی نظیر بازی کردیم، روزشنبه شمس آذر میزبان بود و دارد از امتیاز میزبانی‌اش استفاده می‌کند و شک نکنید مسئولین استانی‌اش می‌خواهند یک تیم قوی را ارائه بدهند و برای این کار حمایت همه جانبه را می‌طلبد، برای همین آقای رجب زاده از مشکلات صحبت می‌کند. زبان ما مو درآورده و وقتی که نمی‌خواهند ما باید جدا بنشینیم و فکر کنیم. به همان اندازه که همه به دنبال موفقیت ما در شهر شیراز هستند، به همان اندازه خیلی‌ها منتظر شکست ما هستند. ما یک ذهنیتی داریم، روز اولی که با آقای رجب زاده آمدیم قرآن وسط گذاشتیم، اولین ذهنیت ما این بود بستر پاکی را برای جوان‌هایی فراهم کنیم که واقعاً بیرون ماندند و تک تکشان استعداد هستند و گوشه استان دارند خاک می‌خورند. ما آمدیم درست کنیم و دیگران هم از قبل زحمت کشیدند. بیرون از بازی خیلی اتفاقات هست که باید جمع شود. با توکل و توسل یک بخش را می‌توانی درست کنی، بقیه‌اش می‌شود فوتبال حرفه‌ای. چیزی به جز هزینه، یکدلی و نگرش حرفه‌ای معنا پیدا نمی‌کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی