[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رشادت‌های جانبازان ماندگار است، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز:
رشادت‌های جانبازان ماندگار است

مراسم تجلیل رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز از جانبازان همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد. رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در مراسم تجلیل از چند جانباز سرافراز ضمن معرفی و وظایف سازمان عنوان کرد: در تقویم ما ایرانی‌ها روز چهارم شعبان مصادف با ولادت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز نام‌گذاری شده است که یادآور نقشی است که حضرت ابوالفضل(ع) در صحرای کربلا به حمایت از امام حسین(ع) داشت و کارهایی که برای نصرت مسلمین و امام شهیدان داشت. امروز جانبازان هم همان نقش و وظیفه را برای انقلاب و وطن و آرمان‌های انقلاب انجام دادند.
خوشبخت گفت: سالروز میلاد حضرت ابوالفضل(ع)، فرصتی ارزنده برای تکریم و تجلیل از حماسه‌آفرینانی است که برای اعتلای اسلام ناب محمدی و دفاع از ارزش‌های اسلامی مجاهدت کردند و بدون شک جانبازان از مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی و سرمایه‌های ارزشمند ما محسوب می‌شوند. درخشش این مدال افتخار بر سینه جانبازان انقلاب اسلامی همیشه پرفروغ است و گسترش فرهنگ فداکاری و ازخودگذشتگی در کنار یادگاران گرانقدر 8 سال جنگ تحمیلی و مدافعان امنیت معنا می‌گیرد.
وی ادامه داد: تجلیل از قهرمانان واقعی به عنوان نماد غیرت و شجاعت که امنیت امروز را به ما هدیه نمودند، کمترین کاری است که از دست ما برمی‌آید و شاید تجلیل فقط بهانه ای باشد که بگوییم قدر رشادت‌های شما را می‌دانیم و مدال افتخار داشتن شما تا ابد بر سینه ما می‌درخشد و بر این باور هستیم که امروز رسالت سنگین جانبازان بر دوش همه ایرانی‌هاست و همه باید با استفاده از تجربیات و رهنمودهای شما عزیزان از دانشگاه دفاع مقدس عزت و سربلندی کشور و خودکفایی ایران عزیز در همه عرصه‌ها را رقم بزنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی