[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

انتخاب کتاب برای مناطق محروم مشورتی باشد، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: از خیران دعوت می‌کنم که به نهضت تهیه کتابخانه‌های سیار بپیوندند؛ چراکه هرچه داریم از فرهنگ، کتاب، معرفت و اعتقادمان است و اگر بتوانیم این زیربنا را درست کنیم، حتماً روبناها نیز به دنبال آن درست خواهد شد.
محمدهادی ایمانیه روز یکشنبه در آیین افتتاح ۲ کتابخانه عمومی سیار در استان فارس ضمن تشکر از مجمع خیرین کتابخانه‌ساز و مدیریت کتابخانه‌های استان، اظهار کرد: استان فارس در حوزه خیران در تمام زمینه‌ها پیشتاز است و این هم یکی از حوزه‌هایی است که خیران فارس در آن پیشتاز هستند.
آیت الله سید علی اصغر دستغیب نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم اظهار کرد: راه‌اندازی کتابخانه سیار کار بسیار اساسی و بنیادین در حوزه فرهنگی است و همه متفق القول هستند که این کار به عنوان یک مسئله زیربنایی جمهوری اسلامی محسوب می‌شود. نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در حال حاضر در مناطق محروم نیاز و ضرورت بسیاری برای راه‌اندازی کتابخانه سیار احساس می‌شود؛ لذا راه‌اندازی این کتابخانه‌ها در این مناطق کار بسیار ارزشمندی است.
آیت‌الله دستغیب ادامه داد: انتخاب کتاب برای این کتابخانه‌ها به تناسب افرادی که کتاب را به امانت می‌گیرند، کار مهمی است و باید حتماً یک برنامه مشورتی در این زمینه انجام شود.
روح اله منوچهری مدیرکل کتابخانه‌های استان فارس هم اظهار داشت: ۲ کتابخانه سیار دشت گل داراب و زنده‌یاد روزی طلب برای خدمات‌رسانی به شهرستان‌های داراب و شیراز افتتاح شد و این کتابخانه‌ها از هم‌اکنون خدمات خود را آغاز می‌کنند.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی