[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حمایت دانش‌بنیان‌ها از خط تولید ، روزنامه شیراز نوین

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:
حمایت دانش‌بنیان‌ها از خط تولید 

واحدهای صنعتی کوچک و متوسط نیازمند استفاده از ظرفیت استارت‌آپ‌ها برای افزایش بهره‌وری تولید هستند

با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، رویداد استارت‌آپی ارائه فناوری‌های نوین در صنعت در شیراز برگزار شد. به گزارش روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، در این رویداد استارت‌آپی، ۲۰ گروه در حوزه‌های مختلف صنعتی به ارائه توانمندی‌های خود پرداختند.
ارائه دانش فنی فرمولاسیون شیمیایی صنعتی، طراحی و پیاده‌سازی الگوریتم‌های هوشمند درحوزه رمزارزها، طراحی قطعات شعله‌گیر در صنایع نفت و گاز، تولید محصول نئوپان از ضایعات نخل، تولید گیاهان دارویی بر پایه فناوری های نوین و کشاورزی هوشمند، طراحی و تولید فیلتر هوای نانو الیاف آنتی‌باکتریال، طراحی و تولید سنسورهای هوشمند کنترلی، نرم‌افزار مدیریت و تجاری‌سازی و تولید محصولات درحوزه کنترل ساکارز و قند مسقطی و شیرینی‌جات، از مهم‌ترین ایده‌ها و استارت‌آپ‌های مطرح‌شده در این رویداد بود. معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این رویداد با اشاره به حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها، گفت: واحدهای صنعتی کوچک و متوسط بیشتر از گذشته نیازمند استفاده از ظرفیت استارت‌آپ‌ها و واحدهای دانش‌بنیان برای افزایش بهره‌وری تولید هستند.
سیدمحمود قیومی یکی از مأموریت‌های این شرکت در راستای تقویت و حمایت از صنایع و رفع موانع تولید را حمایت از رویدادهای استارت‌آپی اعلام کرد و افزود: در این زمینه در سه سال اخیر تاکنون رویدادهای مختلف استارت‌آپی باحمایت این شرکت برگزار شده است. او با بیان اینکه برگزاری رویدادهای استارت‌آپی به منظور جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها و تسهیل انجام فرایند رشد آن‌ها در بازار در اولویت برنامه‌های حمایتی این شرکت قرار دارد، گفت: با توجه به تحولات روزافزون در فناوری‌ها، واحدهای صنعتی کوچک و متوسط بیشتر از گذشته نیازمند استفاده از ظرفیت استارت‌آپ‌ها و واحدهای دانش‌بنیان برای افزایش بهره‌وری تولید هستند.
قیومی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اهداف شناسایی و رفع نیاز فناورانه واحدهای صنعتی، بازاریابی و فروش محصولات دانش‌بنیان و فناورانه و  جذب سرمایه برای شرکت‌های فناور از طرح‌های فناورانه در واحدهای صنعتی حمایت می‌کند. معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود: امسال با برگزاری ۳ رویداد استارت‌آپی، بیش از ۵۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی و دستگاه‌های اجرایی شناسایی و به شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی شده و جهت رفع ۳ نیاز فناورانه نیز حمایت مالی انجام شده است.
وی افزود: همچنین برگزاری این رویدادها در فروش و بازاریابی محصولات بیش از ۳۰ شرکت فناور ‌و دانش‌بنیان مؤثر 
بوده است.
او با اشاره به برگزاری این رویداد استارت‌آپی با اشاره به حضور ۶۰ نفر از صنعتگران در این رویداد، گفت: در این رویداد بستر مناسبی برای ایجاد ارتباط بین صنعتگران و صاحبان ایده شتاب‌دهنده‌ها فراهم شد تا هم نیاز واحدهای صنعتی مشخص شود و هم امکان استفاده صاحبان صنایع از استارت‌آپ‌ها فراهم شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی