[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جهاد عمرانی در پرتو مجاهدت فرهنگی، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه 5 شیراز خبر داد:
جهاد عمرانی در پرتو مجاهدت فرهنگی

مسعودی: نظم و امنیت جامعه مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر پاسداران است

پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در شهرداری منطقه 5 شیراز جایگاه ویژه ای دارند. در ایام پرفروغ دهه فجر پروژه‌های متعددی در قالب پرمحتوای محرومیت‌زدایی کلنگ‌زنی شد و به بهره‌برداری رسید که ارمغان آنها برای شهروندان بهبود کیفیت زندگی و ایجاد ارزش افزوده و نشاط شهروندی است. اینک همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه، شهرداری منطقه 5 شیراز به دیدار یادگاران دفاع مقدس رفت و روز پاسدار را سپاهیان انقلاب اسلامی تبریک گفت.
به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و گرامیداشت روز جانباز، رضا مسعودی شهردار منطقه ۵ به همراه مدیران منطقه با جانباز سرافراز محسن شجاعی و خانواده او دیدار و از حماسه‌آفرینی‌ها و سلحشوری‌های هشت سال دفاع مقدس این عزیز بزرگوار تقدیر کردند.
به مناسبت میلاد باسعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام حضرت امام حسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار، رضا مسعودی شهردار منطقه ۵ به همراه مدیران منطقه با سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه‌الله(عج) و سرگرد پاسدار مصطفی افراسیابی فرمانده حوزه بسیج ادارات ثامن‌الائمه(ع) دیدار کردند در این دیدار رضا مسعودی شهردار منطقه ۵ با تبریک به مناسبت میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، گفت: نظم و امنیت جامعه مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مردانی است که با کوشش شبانه‌روزی، آسایش و آرامش را برای شهروندان فراهم می‌کنند و با اراده آهنین و بر اساس دین‌داری و اخلاق‌مداری در جهت اقتدار و بالندگی ایران اسلامی مدافع راستین نظام ولایی جمهوری اسلامی هستند. گفتنی است در پایان این دیدار، شهردار منطقه پنج از این بزرگ‌مردان با اهدای لوح تجلیل به عمل آورد. بر اساس این گزارش، شایان ذکر است پروژه‌های عمرانی وسیعی در سطح منطقه پنج در حوزه گسترش زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با رویکرد گسترش سلامت و نشاط‌افزایی در حال اجراست که ارمغان آنها برای جامعه ارتقای کیفیت زندگی و محرومیت‌زدایی است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی