[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تعاملات جهانی فرصتی برای شیراز است، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: عضویت دوباره شیراز در هیئت مدیره اتحادیه شهرهای تاریخی جهان افتخار و فرصتی برای کلان‌شهر شیراز است.
محمدرضا هاجری ظهر یکشنبه 29 آبان‌ماه در نودمین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به مقاومت سترگ مردم شریف ایران در برابر دسیسه‌های دشمنان گفت: مردم، سرمایه اجتماعی و افتخار کشورند و ما هم نماینده همین مردم هستیم.
وی افزود: به نمایندگی از مردم غیور و باشرافت شهر مقدس شیراز اعلام می‌کنیم، مردم و کسبه شهر از جریان لجوج، عنود و جهول فتنه و آشوب برائت جسته و بیزارند. کسبه طی چند سال کرونا و تهدیدات و تحریم‌های دشمن آسیب دیده اند. منتظر فرصت جبران هستند. او خاطرنشان کرد: به تعطیلی کشاندن کسب و کار مردم آسیب دیده، همان نسخه داخلی تحریم دشمنان است که همه از آن متنفرند و فاصله می‌گیرند. مردم از میلیاردها تومان خسارت وارد کردن به اموال عمومی، نازیبا کردن دیوار‌های شهر با شعارهای سخیف و بی ادبانه و تشویق با ایجاد آلودگی صوتی و بوق زدن بیزارند. هاجری با تأکید بر این موضوع که قرار بود بین عوامل اعتراض، آشوب و فتنه و تخریب فاصله ایجاد شود، اظهار داشت: عناصر فریب‌خورده بهتر است به خود آیند و دیگر در زمین طراحی شده دشمنان بازی نکنند. مطالبات، توقعات و خواسته‌های عموم مردم امنیت است و هیچ کس بر سر امنیت مردم معامله نخواهد کرد.
او با اشاره به این موضوع که بین اعتراض و اغتشاش تفاوت وجود دارد، بیان کرد: در حال حاضر اغتشاش و فتنه و آشوب بوده که از دل آن ترور بیرون زده است. در جنایت ایذه، اصفهان، شیراز، مشهد و کرمانشاه ترور انجام شده، نه اعتراض. جنایات نباید تطهیر شود. عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: عن‌قریب شهرداری شیراز با وارد کردن صدها اتوبوس درون شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی، میل و علاقه عامه مردم را به استفاده از حمل و نقل عمومی افزایش خواهد داد. همچنین به منظور عملیاتی نمودن مدیریت واحد شهری، کمیسیون شوراهای مجلس در هنگامه اصلاح قانون شورا و شهرداری‌ها، اختیارات لازم و کافی شورا و شهرداری‌ها را لحاظ نماید تا شعار مدیریت واحد شهری تبدیل به عمل در کلان‌شهر‌ها شود.
وی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و باران، جا دارد شهرداری شیراز، به ویژه سازمان‌های تحت پوشش معاونت خدمات شهری و کمیسیون مربوطه و بازرسی تمامی مشکلات، موانع و حوادث احتمالی، آمادگی کامل خدمات رسانی داشته باشد که بحمدالله جلودار است. لازم است از تمامی ظرفیت‌های شهر بهره برده شود تا شاهد هیچ حادثه تلخ و ناگواری برای شهروندان عزیز به خصوص محلات و مناطق محروم و آسیب پذیر نباشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی