[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ۱۴۰۲ در استان فارس، روزنامه شیراز نوین

آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1402، همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲اسفندماه، در استان فارس برگزار خواهد شد.
دکتر مسلم باقری، معاون آموزشی دانشگاه شیراز و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس، صبح دیروز در جمع خبرنگاران، درخصوص برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری 1402 در استان فارس توضیح داد: این آزمون در استان فارس در 8 شهرستان استان، با رعایت کامل مقررات آموزشی برگزار می‌شود.
به‌گفته معاون آموزشی دانشگاه شیراز، از میان تعداد کل شرکت‌کنندگان آزمون کارشناسی ارشد 1402 در کشور که تعداد آنها 471528 نفر است، 24613 داوطلب مربوط به استان فارس است که از این تعداد، ۱۱۰3۶ نفر مرد (۴۵ درصد) و ۱۳۵۷۷ نفر از بانوان (55 درصد) هستند. وی ادامه داد: از میان تعداد کل شرکت‌کنندگان آزمون دکتری 1402 در کشور نیز که تعداد آنها 169964 نفر است، 8163 داوطلب مربوط به استان فارس  است که 3697 نفر از آنها (۴۵ درصد) داوطلب زن و 4466 نفر (55 درصد) داوطلب مرد هستند. دکتر باقری در خصوص زمان برگزاری آزمون‌ها نیز گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفندماه در دو نوبت صبح و عصر در استان فارس برگزار خواهد شد.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: آزمون‌های سراسری سال 1402، در 8 شهرستان استان (شیراز، اقلید، جهرم، داراب، فسا، کازرون، لار و مرودشت)‌ در حوزه‌های متعددی وابسته به دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام نور، فنی و حرفه‌ای و مرکز آموزش عالی برگزار خواهد شد. نماینده‌ سازمان سنجش در فارس یادآور شد: برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی