[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مسمومیت دانش‌آموزان پیگیری شود ، روزنامه شیراز نوین

رئیس‌جمهور وزیر کشور را مأمور ریشه‌یابی و رسیدگی هرچه سریع‌تر به موضوع مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی مدارس و اطلاع‌رسانی مستند و مستمر در این زمینه برای رفع نگرانی خانواده‌ها کرد. 
به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی صبح دیروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نگرانی‌های ایجاد شده در ارتباط با مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی مدارس، به وزیر کشور مأموریت داد ضمن پیگیری و ریشه‌یابی هرچه سریع‌تر موضوع، از نتایج پیگیری‌ها اطلاع‌رسانی مستند و مستمر صورت گیرد تا نگرانی خانواده‌ها برطرف شود.
رئیس جمهور تأکید کرد که وزارت بهداشت، وزارت اطلاعات و دیگر بخش‌ها با وزیر کشور در این زمینه همکاری خواهند کرد و هرگونه اطلاع‌رسانی باید از طریق وزارت کشور انجام شود.
دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، به وزرای کابینه دستور داد برای جلوگیری از پرداخت پاداش‌های بی‌رویه و بی‌منطق که بعضاً در دوره‌های قبل در شرکت‌های دولتی برای هیئت مدیره‌ها در نظر گرفته می‌شد، مراقبت‌های لازم را انجام دهند.
موظف شدن معاونت علمی رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه برای برنامه‌ریزی جهت جذب و به‌کارگیری نخبگان علمی از دیگر دستورات رئیس جمهور در جلسه دیروز هیئت دولت بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی