[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عروسی عزا شد، روزنامه شیراز نوین

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس:
قتل دو کودک 9ساله در مراسم عروسی 
عروسی عزا شد

سرهنگ افرامن: 
2 کشته و 5 مجروح در رسم غلط تیراندازی در عروسی قیر و کارزین

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی در شهرستان قیروکارزین، متأسفانه 2 نفر از شهروندان به قتل رسیده و 5 نفر نیز زخمی و روانه بیمارستان شدند.
سرهنگ «حمید افرامن» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: سه‌شنبه شب در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در روستای «کردیل» بخش افزر شهرستان قیروکارزین، سریعاً بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی 38ساله در یک عروسی به هنگام شادی با اسلحه شکاری به صورت سهوی به سمت افراد حاضر در مراسم تیراندازی کرده که منجر به مرگ یک پسر و یک دختر 9ساله و مجروح شدن 5 نفر دیگر شده است.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس گفت: مأموران تحقیقات خود را آغاز و ضارب را شناسایی کردند و با رایزنی با بزرگان و متنفذان محلی، قاتل به همراه اسلحه شکاری خود را به پلیس معرفی کرد و تسلیم قانون شد.
سرهنگ افرامن با اشاره به اینکه قاتل در تحقیقات به عمل آمده به قتل ارتکابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن و عزا از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگواری همانند واقعه اخیر می‌شود. لذا از شهروندان درخواست می‌شود که به هیچ عنوان در مراسم‌های مختلف برای شادی کردن از اسلحه استفاده نکنند که برابر قانون به شدت با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی