[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پایش متداوم بر پروژه‌های عمرانی، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه ۱۰ از پروژه‌های فعال سطح منطقه بازدید کرد. این بازدید با هدف تسریع کار، بررسی و تأیید کیفیت انجام پروژه‌ها در نحوه اجرا و زمان پایان کار انجام شد. شهردار منطقه ۱۰ در بررسی میدانی خود از پروژه‌های فعال سطح منطقه به برنامه زمان‌بندی و مشکلات ترافیکی منطقه اشاره و تأکید نمود: در کنار کیفیت کار، اولویتمان پیشرفت فیزیکی مطابق با برنامه زمان‌بندی است و پیمانکاران و همکاران فنی باید با تلاش و وقت بیشتر با سرعت بیشتری کار را انجام بدهند تا در کمترین زمان ممکن پروژه‌ها به اتمام برسد؛ چراکه طولانی شدن کار باعث ایجاد ترافیک و گلایه بحق شهروندان است. 
وی افزود: قطعاً انجام هر پروژه مطابق با نیاز آن منطقه است؛ ولیکن اگر در اجرای پروژه برنامه زمان‌بندی باشد، باعث می‌شود کار با برنامه پیش رفته و شهروندان هم با توجه به زمان اعلامی برای پروژه صبوری خواهند کرد. لذا ما به صورت مستمر بازدیدهای میدانی از پروژه‌ها خواهیم داشت تا زودتر از زمان اعلامی کارشناسان پروژه‌ها را تقدیم شهروندان نماییم. 
در بازدید‌های دیروز که به همراه معاون عمرانی منطقه انجام شد، از پروژه‌های ۲کیلومتری تعریض و ایجاد معبر محور شیراز- سپیدان، پروژه ۲کیلومتری لوله‌گذاری‌ شیراز- سپیدان جهت دفع آب‌های سطحی گویم، پروژه زیرسازی و آسفالت و جدول‌گذاری و کانیواکوچه‌های شهرک فجر، پروژه محوطه‌سازی و ایجاد مسیر و دسترسی آتش‌نشانی گویم، پروژه زیرسازی و آسفالت مجاور شهرک برف‌فروشان و ورودی پارک کوهستانی دراک، پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان جاوید در گلدشت حافظ و پروژه پیاده‌روسازی در شهرک انجیره 
بازدید شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی