[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

محور جشن‌های شعبانیه مردم هستند، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز با تصریح بر ایجاد رضایت مردمی و امیدآفرینی در شهر گفت: با تلاش بی‌وقفه و بهینه‌سازی خدمات در ابعاد مختلف، گامی نو در خدمت به شهروندان برمی‌داریم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در جلسه شورای مدیران شهرداری، با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های انجام‌شده در جهش عمرانی اظهار کرد: محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار در رأس فعالیت‌های شهرداری است.
به گفته این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز، تکریم مردم در اولویت قرار دارد و باید با مسئولیت‌پذیری و اخلاق‌ مداری علاوه بر احترام ارباب‌رجوع، در دیدارهای چهره به چهره با مردم در مساجد سطح منطقه همراه با یاوران شورا پاسخ‌گوی مطالبات و درخواست‌های مردم در چهارچوب قانون باشیم.
اسدی با تصریح بر ایجاد رضایت مردم و امیدآفرینی در شهر تأکید کرد: با تلاش بی‌وقفه و بهینه‌سازی خدمات در ابعاد مختلف، گامی نو در خدمت به شهروندان برمی‌داریم. شهردار شیراز همچنین بر تکریم پیمانکاران و پرداخت دیون و مطالبات آن‌ها، تصریح کرد: پیمانکاران همانند بازوی اجرایی مدیریت شهری عمل می‌کنند و باید با مشارکت آن‌ها در مسیر پیشرفت شیراز گام‌های جدی برداریم.
او در این جلسه نیز به فعالیت‌ ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز اشاره کرد و با بررسی آخرین اقدامات انجام‌شده در این ستاد، از برنامه‌ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم به‌منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی و زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) خبر داد.
اسدی همچنین با تأکید بر فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان گفت: باید با محوریت تشکل‌های مردمی این مراسم باشکوه برگزار شود.
شهردار شیراز از برنامه‌ریزی با مشارکت دستگاه‌های متولی برای چهارشنبه پایان سال خبر داد و گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تمهیدات و اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی