[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

مدیرعامل شرکت همیارنت عنوان کرد: برون‌رفت از چالش با گردشگری فناورانه، روزنامه شیراز نوین

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه استارت‌آپ‌ها قابلیت تکرارشوندگی دارند بدون اینکه کهنه شوند یا از رقابت بترسند، عنوان کرد: با ورود جوانانی که امیدوارانه وارد این عرصه شدند و مدیران، امید است در جذب گردشگر و جلب سرمایه موفقیت‌های بالاتری به دست آوریم.
اسماعیل محبی پور در آیین افتتاح رویداد گردشگری و فناوری‌های آینده شرکت همیارنت در مجتمع خدمات رفاهی دانشگاه شیراز، با اشاره به داشته‌ها، سنت‌های طبیعی، تاریخی، ادبی، گردشگری و... به عنوان یک سرمایه گران‌قدر بیان کرد: هدف از برگزاری چنین رویدادهایی این است که با استفاده از ایده‌های خلاقانه و ظرفیت‌های فوق العاده مردمی بدانیم در گام‌های بعدی برای رسیدن به عرصه‌های جدید فعالیت و تلاش چه باید انجام داد. 
معاون استاندار فارس بیان کرد: در طول یک دهه گذشته شاهد نمونه‌های موفقی در استان فارس بودیم که از صفر شروع کرده اما امروز با استفاده از ایده‌های نو، تولید سرمایه می‌کنند.
مدیرعامل شرکت همیارنت با اشاره به اینکه در این رویداد رقابت سالمی برگزار شد، بیان کرد: امید است به ایده‌هایی که از سوی منتخبان رویداد برگزار می‌شود، به همت مسئولان جامه 
عمل بپوشانیم.
حمیدرضا بنان ماه تصریح کرد: این رویداد برنامه زمان‌بندی یک‌ماهه در فازهای مختلفی داشت که به همراه برگزاری پنل و کارگاه‌های تخصصی بود.
وی افزود: کارگاه‌های تخصصی ویژه ای توسط اساتید برجسته گردشگری با بیش از ۱۳ کارگاه تخصصی برگزار شد و افراد موفق و برجسته حوزه گردشگری برای مستندنگاری و انتقال تجربه 
حضور داشتند.
بنان ماه گفت:پنل تخصصی با حضور ۷ فعال برجسته گردشگری کشور برگزار شد و امید است استارت‌آپ‌ها و ایده‌هایی که امروز خود را به منصه حضور می‌رسانند، به نتایج درخوری برسند.
مدیرعامل شرکت همیار نت تصریح کرد: گردشگری بر پایه فناوری نوین یکی از راه‌های برون‌رفت از چالش‌های حوزه گردشگری است. 
گفتنی است این رویداد با ابتکار معاونت گردشگری استانداری فارس در مقابل خمودگی و فاصله گرفتن گردشگری از فضای نسل جدید و با معلومات جامعه در سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین، طراحی و با اجرای سازمان همیاری‌های شهرداری و به‌صورت ویژه شرکت همیارنت برگزار شده و تا ۱۲ اسفند 
ادامه یافت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی