[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عملیات ویژه با پلیس پایتخت ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی فارس خبر داد: 
عملیات ویژه با پلیس پایتخت 

یک دستگاه کامیون حامل تریاک از بندرعباس به سمت لارستان لو رفت 

فرمانده انتظامی استان از کشف 152 کیلو و 50 گرم حشیش و تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و دایره چهارم عملیات ویژه پلیس مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد.
سردار «رهام‌بخش حبیبی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، دایره چهارم عملیات ویژه پلیس مواد مخدر تهران بزرگ با اقدامات فنی و تخصصی، مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون در حال انتقال محموله تریاک از بندرعباس به لارستان است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت. وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان پس از هماهنگی با مرجع قضایی به این محور اعزام شدند و با برپایی تور ایست و بازرسی، کامیون حامل بار نارگیل را شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن کامیون 90 کیلو و 300 گرم تریاک و 61 کیلو و 750 گرم حشیش کشف شد، عنوان کرد: راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
سردار حبیبی با اشاره به اینکه در این مأموریت در مجموع 152 کیلو و 50 گرم مواد مخدر کشف شد، تصریح کرد: مبارزه با قاچاقچیان با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر، با مرکز فوریت‌های 110 تماس بگیرند و موضوع را 
گزارش دهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی